Hoppa till innehåll

Monarki


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker monarkin som vi har nu är bra. Om det är så att staten tjänar 30 miljarder på detta är bröllopet perfekt. Ett bröllop som gör så att vi kan förbättra vårat land långsiktigt.

Men jag vill också ha ett brölopp som finansieras av staten, och om jag bjuder in 12000 pers så kommer Sverige tjäna några miljarder på det.

 

Det är det du inte kommer göra, tror jag knappast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 206
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är det du inte kommer göra, tror jag knappast.

Så du påstår att jag skulle fått miljonbelopp om jag skulle haft ett sådant brölopp? "att jag inte kommer ha det" är ingen ursäkt. Det relevanta är att jag troligtvis inte kommer få miljonbelopp.

 

Min tyngd ligger inte så mycket på pengarna, då jag själv verkligen inte hade orkat leva ett liv som kungafamiljen. Poängen är att det är sjukt omodernt att en så hög post går i arv. Den som blir kung kan vara vem som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det du inte kommer göra, tror jag knappast.

Så du påstår att jag skulle fått miljonbelopp om jag skulle haft ett sådant brölopp? "att jag inte kommer ha det" är ingen ursäkt. Det relevanta är att jag troligtvis inte kommer få miljonbelopp.

 

Min tyngd ligger inte så mycket på pengarna, då jag själv verkligen inte hade orkat leva ett liv som kungafamiljen. Poängen är att det är sjukt omodernt att en så hög post går i arv. Den som blir kung kan vara vem som helst.

 

Jag menade du är inte tillräckligt känd för att ge sverige mycket pengar, så att staten skulle ge lite pengar. Och du får ju såklart inte miljonbelopp, det är sverige som får det om du skulle haft något sådant.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...