Str4ndB3rg Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Har ju vart ledig nåra veckor nu och har nästan var uppe till klockan 5 på natten varenda dag när jag har varit hemma.. Jag är ju 13 år snart 14, är jag helt ovanlig och nörd? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Har ju vart ledig nåra veckor nu och har nästan var uppe till klockan 5 på natten varenda dag när jag har varit hemma.. Jag är ju 13 år snart 14, är jag helt ovanlig och nörd? ^^ Jag skulle nog kalla dig barnslig och omogen. Det är inte tufft eller "vuxet" att vara uppe sent - Tvärtom så är det vuxet att gå och lägga sig i tid så man får den sömn man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Du vänder på dygnen, det är normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag gör likadant på mina lov :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Gör själv samma sak, jobbigt bara när man vaknar kl 17.00 ibland... känns som att man har missat en hel del av dagen och kan inte sova på kvällarna då heller. Skola på måndag så jag får se om man tar sig upp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Har ju vart ledig nåra veckor nu och har nästan var uppe till klockan 5 på natten varenda dag när jag har varit hemma.. Jag är ju 13 år snart 14, är jag helt ovanlig och nörd? ^^ Jag skulle nog kalla dig barnslig och omogen. Det är inte tufft eller "vuxet" att vara uppe sent - Tvärtom så är det vuxet att gå och lägga sig i tid så man får den sömn man behöver. Det är vanligt att ens dagsrytm sabbas, även för vuxna då dem tar lediga. Helt och hållet normalt bland ungdomar i stor utsträckning när det gäller loven. Kan säga att 95% av dem som sitter på Dreamhack har lätt för sig att sabba sin dagsrytm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Förstör min sömncykel helt på lov, är uppe till morgonen och sover hela dagen. Skönare så, mycket roligare att nörda framför datorn när det är mörkt :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 har suttit uppe till 4 några gånger ja men det ska bli annat när skolan börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Har försökt vända på det nu, men det slutar med att man somnar vid samma tid ändå. Vad som behövs är en hink iskallt vatten 06.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Suttit uppe till 03:00 typ varje dag. (lovet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) jag har som värst varit uppe till 7 på morgonen. Men igår la jag mig efter band of brothers, kl 12. (Iförrgår la jag mig 1). Så jag har lyckats vända tillbaka dygnet rätt bra ^^ För att vända på dygnet.. så ska man vakna tidigt och gå upp direkt. Ingen tänk. Upp direkt. Kan vara jävligt svårt men det är så det blir lättast :P Redigerat 10 Januari 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Suttit uppe till 2-3 under lovet. Det längsta jag var uppe på lovet var till 8 på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.