Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Det blockar min åtkomst till datorn och jag ser inget förutom det där fönstret och en liten logga. Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Kanske om du KLICKAR på "Details (Program)" så kan du få fram ett namn? Antagligen någon förälder som vart i farten och installerat ett program som ska hindra barn från att sitta vid datorn hela tiden. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Jorå jag vet precis vad den gör. Namnet visas ingen stans. "Details (program)" och "Details (Time)" visar hur lång tid jag kan sitta vid datorn och hur lång tid jag kan använda olika program. Settings måste man ha lösen för att komma in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 formatera:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Efter några sekunders sökning: http://www.salfeld.com/software/parentalcontrol/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Vilket gulligt program. Hursomhelst så finns programmet säkert i Ta Bort Program i Kontrollpanelen, bara att avinstallera... Men det kanske är något dina föräldrar aktiverat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Vilket gulligt program. Hursomhelst så finns programmet säkert i Ta Bort Program i Kontrollpanelen, bara att avinstallera... Men det kanske är något dina föräldrar aktiverat. För det mesta så går det inte bara att avinstallera dom där programmen i "lägg till/ta bort program" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Vilket gulligt program. Hursomhelst så finns programmet säkert i Ta Bort Program i Kontrollpanelen, bara att avinstallera... Men det kanske är något dina föräldrar aktiverat. För det mesta så går det inte bara att avinstallera dom där programmen i "lägg till/ta bort program" Precis. Vad är det för mening med programmet då? Du måste antagligen ha ett lösenord:D Redigerat 12 Januari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 kommer inte åt "lägg till/ta bort program". Det är blockat. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Kan du stänga ner processer med aktivitetshanteraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 vet inte varför men ctr-alt-delete grejen har blivit skit konstig. Den var så långt innan detta program blev installerat. ser ut såhär: hur fixar man det? btw min dator stängs av om 5 min kan inte sitt längre idag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Du dubbelklickar på det gråa runt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.