Rhino Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 PSN äger ju sjukt mycket XBL.. skit nöjd ps3 kund, ja pallar inte pröjsa nåt för att man ska få spela online. Den där jävla Bill Gates är ju ändå skiit rik, då borde han kunna ta bort 400-600 varje år. Men psn krossar! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 PSN äger ju sjukt mycket XBL.. skit nöjd ps3 kund, ja pallar inte pröjsa nåt för att man ska få spela online. Den där jävla Bill Gates är ju ändå skiit rik, då borde han kunna ta bort 400-600 varje år. Men psn krossar! <3 Bill gates äger väl inte MS längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) PSN äger ju sjukt mycket XBL.. skit nöjd ps3 kund, ja pallar inte pröjsa nåt för att man ska få spela online. Den där jävla Bill Gates är ju ändå skiit rik, då borde han kunna ta bort 400-600 varje år. Men psn krossar! <3 Bill gates äger väl inte MS längre? Jo, han äger MS, men han påverkar inte vad dem gör längre Fast overall tror jag att XBL vs PSN är kostnad vs gratis... Redigerat 14 Januari 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Fast overall tror jag att XBL vs PSN är kostnad vs gratis...Håller med delvis där, jag spelar ju Xbox Live för jag har Xbox 360. (No shit)Jag har bara sett litegrann hur det är på PSN när jag laddade ner ett demo till PS3 hos en kompis. Fasst jag tycker "dashboarden" är snyggare till 360 i jämförelse med PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Fast overall tror jag att XBL vs PSN är kostnad vs gratis...Håller med delvis där, jag spelar ju Xbox Live för jag har Xbox 360. (No shit)Jag har bara sett litegrann hur det är på PSN när jag laddade ner ett demo till PS3 hos en kompis. Fasst jag tycker "dashboarden" är snyggare till 360 i jämförelse med PS3. Om något är "dashboarden" snabbare på 360 än till PS3. Den är också lättare att stänga ner till 360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Fast overall tror jag att XBL vs PSN är kostnad vs gratis... Håller med delvis där, jag spelar ju Xbox Live för jag har Xbox 360. (No shit) Jag har bara sett litegrann hur det är på PSN när jag laddade ner ett demo till PS3 hos en kompis. Fasst jag tycker "dashboarden" är snyggare till 360 i jämförelse med PS3. Om något är "dashboarden" snabbare på 360 än till PS3. Den är också lättare att stänga ner till 360... Mm, men jag kan inte säga att PSN är dåligt när jag inte kollat in det.När min pappa köper ett PS3 kan jag komma fram till ett bättre svar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) psn för att den kommer bli bättre än xbox live under 2010. dom ska ha premuim account grej om man betalar får man tillgång till cross game chat, betor gratis ps1 spel och mycket mer så psn kommer äga xbox live i år. fast jag är inte säker när funktionen kommer men det måste komma under 2010. och den är bättre för att den är gratis. orka betala för live dom kanske har bra tjänst men online spelandet kostar ju dom kunde göra som sony ha gratis online och ta betalt istället för cross game chat eller nåt annat. och snart kommer video store till eu hoppas jag då får man tillgång till videos man kan hyra filmer och köpa filmer.Och mycket av det ni PS3 spelare kommer få betala för finns redan på 360. Men vänta. Då kostar det ju :( Då måste ni betala för allt det där. Suger inte PSN då med eller? man kan ändå köra online gratis hahaha. Redigerat 15 Januari 2010 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Xbawkz är bättre online imo men föredrar fortfarande PS. Betalar redan för massa spel och allt sådant skit ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Fast overall tror jag att XBL vs PSN är kostnad vs gratis... Håller med delvis där, jag spelar ju Xbox Live för jag har Xbox 360. (No shit) Jag har bara sett litegrann hur det är på PSN när jag laddade ner ett demo till PS3 hos en kompis. Fasst jag tycker "dashboarden" är snyggare till 360 i jämförelse med PS3. Om något är "dashboarden" snabbare på 360 än till PS3. Den är också lättare att stänga ner till 360... Mm, men jag kan inte säga att PSN är dåligt när jag inte kollat in det.När min pappa köper ett PS3 kan jag komma fram till ett bättre svar. :D Han kommer bli nöjd med PS3. Go for it PSN!, om nån med PSN här, så ladda ner Fat Princess, as kul ;-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Live. Har dock aldrig spelat playstation network, så vet inget om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.