DAWd Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Tjenare, intresserad av att veta vart & när dreamhack ska vara i år (2010) :D. Någon som vet? ps. nån som vet mer kan skriva priser & annat intressant :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 DHS 10 ska va i göteborg. Mer vet jag inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Gissa vad dreamhack har en hemsida till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Gissa vad dreamhack har en hemsida till :DJag hittar då inget där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 kollar alltid där innan jag frågar. de ändå jag vet är att reamhack expo ska va i shanghai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Ska till Skellefteå igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Svenska mässan i Göteborg. Står förövrigt inte på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 jag vill iaf veta när de komma till skellefteå (bor nära). eller sthlm :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 jag vill iaf veta när de komma till skellefteå (bor nära). eller sthlm :DDom komma inte skellefteå, dom komma borggöte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 jag vill iaf veta när de komma till skellefteå (bor nära). eller sthlm :DDom komma inte skellefteå, dom komma borggöte. Jo, skellefteå kommer dom till varje år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 jag vill iaf veta när de komma till skellefteå (bor nära). eller sthlm :D Dom komma inte skellefteå, dom komma borggöte. Jo, skellefteå kommer dom till varje år nu. Nice, ska försöka ta mig dit :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Dreamhack Summer 2010 Göteborg! Det är tradition med DH! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.