manman Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 hej! jag behöver lite hjälp med bustips. min tvillingbror och hans lärare är sjuka, så det är en chans för mig att ta hans plats i en högre klass, och busa med hans vikarie, men jag har bara idéer till bus hemma och ute, så jag behöver hjälp och idéer. tack i förväg! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 hej! jag behöver lite hjälp med bustips. min tvillingbror och hans lärare är sjuka, så det är en chans för mig att ta hans plats i en högre klass, och busa med hans vikarie, men jag har bara idéer till bus hemma och ute, så jag behöver hjälp och idéer. tack i förväg! :thanks: Var dig själv, och så kommer du hamna i problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 kasta en pappersboll i nacken på honom när han är vänd med ryggen mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 hej! jag behöver lite hjälp med bustips. min tvillingbror och hans lärare är sjuka, så det är en chans för mig att ta hans plats i en högre klass, och busa med hans vikarie, men jag har bara idéer till bus hemma och ute, så jag behöver hjälp och idéer. tack i förväg! :thanks: Din tvillingbror går i en klass högre än dig? TVILLINGbror.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 hej! jag behöver lite hjälp med bustips. min tvillingbror och hans lärare är sjuka, så det är en chans för mig att ta hans plats i en högre klass, och busa med hans vikarie, men jag har bara idéer till bus hemma och ute, så jag behöver hjälp och idéer. tack i förväg! :thanks: Din tvillingbror går i en klass högre än dig? TVILLINGbror.... TS kanske är efterbliven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 hej! jag behöver lite hjälp med bustips. min tvillingbror och hans lärare är sjuka, så det är en chans för mig att ta hans plats i en högre klass, och busa med hans vikarie, men jag har bara idéer till bus hemma och ute, så jag behöver hjälp och idéer. tack i förväg! :thanks: Din tvillingbror går i en klass högre än dig? TVILLINGbror.... TS kanske är efterbliven? Perhaps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag tror att du får mycket högre status om du INTE busar med vikarien :rolleyes: /fd. mäster vikarie "busare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manman Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 hej! jag behöver lite hjälp med bustips. min tvillingbror och hans lärare är sjuka, så det är en chans för mig att ta hans plats i en högre klass, och busa med hans vikarie, men jag har bara idéer till bus hemma och ute, så jag behöver hjälp och idéer. tack i förväg! :thanks: Din tvillingbror går i en klass högre än dig? TVILLINGbror.... asså, vår lärare blev arg för att hon inte kunde se skillnad på oss, så hon flyttade den smartaste av oss två till en högre klass. i know, it sounds weird. Jag tror att du får mycket högre status om du INTE busar med vikarien :rolleyes: /fd. mäster vikarie "busare" <_< :angry: jag bryr mig inte. vikarien är jobbig och efterbliven. han stavade pig fel när vi skulle ha engelska. han stavade peg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.