Reydar Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Hej! Jag har en fråga.. Är det verkligen någon som har reedemat ngt ifrån lockerz? Har hört att det är en scamsida, men är inte säker.. Så undrar alltså ifall det är ngn här som har fått något ifrån sidan? PS. Ni kan skriva er mailadress eller pma mig ifall ni vill ha invite till lockerz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Ja men allting är alltid slut. Om man har riktigt tur får man något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Som föregående användaren skrev så är det en seriös sida men det är i stort sett omöjligt att få någonting någongång p.g.a att allt jämt är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reydar Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Hur ofta kommer nya grejer in då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Ungefär en gång per månad tror jag. Men "Z-list" medlemmar har företräde, och även om man är det så måste man ha tur för att få nåt eftersom de tar slut på några minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Vad kan man få där? Aldrig kollat på sidan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Vad kan man få där? Aldrig kollat på sidan xDÄr medlem där, är dock aldrig inne eftersom jag insåg att jag aldrig lär hinna få något Man kan (senast jag kolla) få Wii, 360, PS3, datorer, spel, etc.. Svar till rubriken: Nej, Lockerz är på låtsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Det är inte fejk men däremot är det väldigt svårt att få någon pryl. Rekommenderar dig att inte spendera någon tid på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.