Proccito Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Hela mitt liv har jag kunnat skapa ett brus i öronen när jag vill med nån muskel eller nåt. Är det bara jag eller kan alla göra detta?Tryckutjämning. Inget farligt. Eller så kan du blåsa ut luft genom öronen, vilket bara är komiskt. :D när jag läste det fick jag en rolig bild i huvudet :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) Jag kan oxå göra något konstig, andas jag in hastigt, Plötsigt med näsa så slår jag lock för örat(Många kan ej det), för jag min Käke framåt slår jag bort Locket :S Redigerat 18 Januari 2010 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Kan också "brusa" med öronen XD har alltid undrat var det har varit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Hehe ja, spänn muskeln vid käken, så går det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.