loopen Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: Redigerat 21 Januari 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. Samma här! Fett jobbigt då man inte kan säga åt dom, eftersom dom fattar inte svenska/spanska/engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: :) :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: :) :angry: Sluta fucking quota och skriva en fittsmiley! Detta är nog min värsta dag pga detta äckliga beteende av denna skitunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: :) :angry: Sluta fucking quota och skriva en fittsmiley! Detta är nog min värsta dag pga detta äckliga beteende av denna skitunge. :rambo: Whoops är inte i IMBA längre.. Topic: Jag får min sämsta dag varje söndag. Redigerat 21 Januari 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: :) :angry: Sluta fucking quota och skriva en fittsmiley! Detta är nog min värsta dag pga detta äckliga beteende av denna skitunge. :rambo: Whoops är inte i IMBA längre.. Topic: Jag får min sämsta dag varje söndag. oh? Y? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 när min blindtarm brast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) När jag min blindtarm blev inflammerad. Började med ont i magen på morgonen, typ 6. Trodde det var för förstoppning så tänkte lägga en kabel, men det gick verkligen inte så vi åkte till vårdcentralen. Där sa dom att dom inte kunde göra nånting så dom skickade oss till ett sjukhus. Där gjorde dom en jävla massa tester hela dagen tills typ 23:00 på kvällen så sa dom att jag var tvungen att operera. Så opererades jag och fick ligga på sjukhuset några dagar och det enda på TV'n som fanns där var Toon Disney. Sen fick jag inte hoppa på min studsmatta på 1 vecka :( Redigerat 22 Januari 2010 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Det var en vacker sommardag för 16 år sedan då jag diagnoserades med diabetes.Är det dåligt att du fick veta att du har en sjukdom? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna. Jag ville se blod. Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget. :cry: :) :angry: Sluta fucking quota och skriva en fittsmiley! Detta är nog min värsta dag pga detta äckliga beteende av denna skitunge. :rambo: Whoops är inte i IMBA längre.. Topic: Jag får min sämsta dag varje söndag. oh? Y? för man känner inte att man kan göra något, för att de är skola på måndag. vet inte varför de känns så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Det var en vacker sommardag för 16 år sedan då jag diagnoserades med diabetes.Är det dåligt att du fick veta att du har en sjukdom? :wacko: Ja, inte kul att ha diabetes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.