Sinclair Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Tänker man på vilka komplikationer den sjukdomen kan ge så blir man kraftigt deprimerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Men tänk om han inte fick reda på det och fick chockersock och dog !! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Det var en vacker sommardag för 16 år sedan då jag diagnoserades med diabetes.Är det dåligt att du fick veta att du har en sjukdom? :wacko: Du har inga kulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Men erkänn allihopa min dag var värst :gitarr: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Det var en vacker sommardag för 16 år sedan då jag diagnoserades med diabetes. Är det dåligt att du fick veta att du har en sjukdom? :wacko: Du har inga kulor. Inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 min värsta dag var nog när min lillasyster bröt benet och jag fick bära henne till sjukhuset. inte så farligt för mig men dem som varit med om något liknande vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Men erkänn allihopa min dag var värst :gitarr: . Jag tycker nog att det är värre att ha diabetes än att ha en pinsam dag. Tänk dig, du betalar väl hellre 1050;- i böter och får en utskällning av morsan än att ha en sjukdom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Men erkänn allihopa min dag var värst :gitarr: . Jag tycker nog att det är värre att ha diabetes än att ha en pinsam dag. Tänk dig, du betalar väl hellre 1050;- i böter och får en utskällning av morsan än att ha en sjukdom? Men det är väl fortfarande bättre att han fick reda på sin sjukdom än att ha levt sitt liv utan att veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Har du nån sjukdom? Värkar inte som det. Men värsta dag var nog när jag fick reda på att jag har astma. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Asså är ni tröga på nåt sätt eller? Det är självfallet bättre att få veta att man har en diabetes än att ha det och inte veta om det, för då kan man dö. Har inte hänt så mycket jobbigt i mitt liv, min värsta dag var nog när jag nästan cyklade på vår granne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Men alltså, jag menar inte att det är bättre att ha diabetes utan att veta om det, utan att det är värre att ha diabetes än att ha en pinsam dag, som "Saddam". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Det var en vacker sommardag för 16 år sedan då jag diagnoserades med diabetes.Är det dåligt att du fick veta att du har en sjukdom? :wacko: Har jag sagt det eller? Det var en dum kommentar. <_< Redigerat 25 Januari 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.