Hoppa till innehåll

Störande Lärare?


Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

våran musiklärare...han e asjobbig...han tar dö på en... :angry:

 

sen e det min syslöjdslärare...hon säger att hon bara har rätt...men hon har skitmycket fel...hon skyller på att min klass har målat eller klippt sönder tyg...så nu får vi inte gå in i ett rum "bara dom som väver" säger hon...

GRR...hon tar dubbelt så mycket dö på... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

har ni någon störande lärare?det har jag!! :angry: han skrattar ALLTID!

TILL OCH MED OM NÅGON SKADAR SIG!!!sÅ himla störande!http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/cwm/angryfire.gifhar nån en sån lärare?

Vi har en lärare som skrattar för allt så dåsäger hon alltid:

"aa, jag pallar inte, hahahahahahahahahaha (falsett)"

En gång immeterade jag det så här

"aa, jag pallar inte, hahahahahahahahahaha (falsett)"

Då började hon skratta och >GISSA< vad hon sa..

"aa, jag pallar inte, hahahahahahahahahaha (falsett)"

 

Argh, jobbigt...*host*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

vi har vår träslöjd lärare en 6:a slog en 2:a o han bara gick förbi han sa hur går det jag trode inte mina ögon.o vår klass fröken en kille han retades för mycket o slog mig men jag ville spöa han så tog hon mig till rektorn hon är ju en djävul

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag gick i 2:an så hade vi en lärare som heter Mervi som hela tiden skriker om man vill gå på toa så skriker hon!

Om någon har glömt sin matte läxa så får man 3 extra svåra tal!

Hon e galen!

När man har gått på Toa och kommer tillbaka så skrämmer hon den som gick på Toa så mycket att man döööör!!!!!!

 

Mervi = Våran gammla tråkiga, dumma och knäppa LÄRARE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har ett par dåliga lärare vi me.

En av dem pratar med en sölighet som aldrig förut skådats, låter ungefär: S åå nuuu hhaaarr vii prooov nääästaa veeckka jaag kommmer attt rättaa detttaa gennomm attt.... bla bla bla han pratar för mycket och för långsamt.

En annan lärare som är helt psycho är våran tyska lärare som ger oss läxor och prov hela tiden. Det är inte ens säkert att vi har arbetat med det hon ger oss prov på så blir typ hundra glosor att plugga på, utan överdrift.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

a samma sak om man t.ex glömmer sin matte bok o man kommer till skolan vi får kvarsitning vi får 1 timme men min kompis han glömde hela väskan så fick han kvarsitning i 5 timmar 2 timmar vara på fritids o 3 timmar arbeta jag hade med honom sällskap fast hans mamma klagade på läraren så rektorn sparkade läraren från skolan B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...