360Xbox Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Vet någon vars jag kan köpa en spindel? Det ska vara en "nybörjar ras", jag bor i Västerbotten, en timme utanför Umeå in mot centrala Västerbotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Vet någon vars jag kan köpa en spindel? Det ska vara en "nybörjar ras", jag bor i Västerbotten, en timme utanför Umeå in mot centrala Västerbotten. Vad ska du med en spindel att göra? Om jag fråga? Kela med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Det är väl samma sak som att ha en fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Fuska.se är nog fel forum att fråga i. Bättre att du frågar här. EDIT: Ändrade länk. Redigerat 20 Januari 2010 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Vet någon vars jag kan köpa en spindel? Det ska vara en "nybörjar ras", jag bor i Västerbotten, en timme utanför Umeå in mot centrala Västerbotten. Vad ska du med en spindel att göra? Om jag fråga? Kela med den? Ja, faktist.Jag älskar spindlar och har alltid gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Vet någon vars jag kan köpa en spindel? Det ska vara en "nybörjar ras", jag bor i Västerbotten, en timme utanför Umeå in mot centrala Västerbotten. Vad ska du med en spindel att göra? Om jag fråga? Kela med den? Ja, faktist.Jag älskar spindlar och har alltid gjort det. Fånga en egen spindel? Kolla under sängen, bakom hyllor, i källaren osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 gå bara ut och leta efter en spindel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Jag tror nog att han menar nåt lite större... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 På djurmagazinet har dom 2 olika spindel arter. Tarantlar marklevande och Tarantlar trädlevande Båda är tarantlar men ena mark och andra trälevande. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 gå bara ut och leta efter en spindel.Det är inte direkt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Kolla upp dom 2 jag sa. Själv skulle jag ta en marklevande. Fast jag gillar inte spindlar så mycket. Har eremitkräftor istället :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 yuck på spindlar! dom är läskiga tarantelan är skit läskig om man kollar i närbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.