Hayna Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Hejsan denna ruta brukar komma upp när jag ska installera ett spel varför Tack i förväg :D Har testat igen om några minuter det funkar på några spel P.S Har fuskat till mig spelen Redigerat 23 Januari 2010 av Hayna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) "Försök igen om några minuter." Annars så installera om steam. Redigerat 23 Januari 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Stäng av steam (Helt) Starta igen. Då borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Hejsan denna ruta brukar komma upp när jag ska installera ett spel varför Tack i förväg :D Har testat igen om några minuter det funkar på några spel P.S Har fuskat till mig spelen då funkar inte de spelen Redigerat 23 Januari 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 "Försök igen om några minuter." Annars så installera om steam. Har testat men funkar inte :( Hejsan denna ruta brukar komma upp när jag ska installera ett spel varför Tack i förväg :D Har testat igen om några minuter det funkar på några spel P.S Har fuskat till mig spelen då funkar inte de spelen Joo det funkar några spel tex CSS,condition zero Stäng av steam (Helt)Starta igen. Då borde det funka. Har testat funkar nt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Om de är pacsteam du har så funkar inte alla spelen och då får man detta felmedelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 24 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Om de är pacsteam du har så funkar inte alla spelen och då får man detta felmedelandetNej jag har Steam Hack 3.0 som jag installerat i Steam mappen Nu har jag märkt att jag bara kan installera Valve spelen men varför inte dom andra igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Svar på frågan: Har du inte köpt spelen så kan du såklart inte spela spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Steam hack och dem är fejk. Det går INTE att hacka till sig spel. När ska folk lära sig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 då funkar inte de spelen Joo det funkar några spel tex CSS,condition zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.