ArgSnickare Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Finns det nåt bra gaming tangentbord nu? Vad är bäst när man spelar spel, "platta" eller "tjocka" tangenter? Vilka faktorer spelar roll och påverkar spelet? Blabla bla... Länka bra tangentbord :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Tangentbord är väldigt mycket smaksak. Vissa föredrar platta tangenter, vissa föredrar tjocka. Vissa föredra t.o.m 10 år gamla tangentbord som man får med när man köpte datorn. Sitter på ett sånt nu och det funkar lika bra som mitt gamertangetbord :) Det ända jag saknar är "G-knapparna", hade logitech G15 innan som brorsan tog/fick för en månad sen. Redigerat 25 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Tangentbord är väldigt mycket smaksak. Vissa föredrar platta tangenter, vissa föredrar tjocka. Vissa föredra t.o.m 10 år gamla tangentbord som man får med när man köpte datorn. Sitter på ett sånt nu och det funkar lika bra som mitt gamertangetbord :) Det ända jag saknar är "G-knapparna", hade logitech G15 innan som brorsan tog/fick för en månad sen. Aa, det kan jag förstå men det måste ju ändå finnas lite skillnad på prestanda på t.ex. 10 och 1 år gamla tangentbordisar, förresten vad kan man använda G-knapparna för? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Programmera dem till vadsomhelst. Om du spelar WoW kan du te.x lägga en attack på dem. På det tangentbordet sitter det 6 knappar till vänster om tab/caps lock/skift så det är väldigt smidigt att bara sträcka ut lillfingret :) Jag tycker som sagt att mitt 10 år gamla funkar lika bra eller kanske nästan bättre än mitt G15. Det känns som att jag skriver snabbare med detta faktiskt... Redigerat 25 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 okej, sånna där G knappar är väl bra att ha men inget måste för mig, tror inte jag kommer använda det så mycket, det är väl mest för mmorpg som silkroad/wow m.m vilket jag aldrig kör. Men finns det verkligen inga andra grejer att tänka på? Ska man bara gå på ergonomi, design och funktionalitet alltså ingen prestanda över huvud taget? Jaha isåfall kan väl någon som har lite fritid över länka lite personliga rekommendationer och snygga tangentbord och gud vet vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 ^_^ http://homepages.cwi.nl/~aeb/linux/kbd/compaq_unkn.jpg Nä men jag är inte så duktig på det. För mig funkar ett sånt där, det är en smaksak som sagt. För ett hitta ett du gillar tycker jag du ska gå till en affär och prova ut några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 http://www.pricerunner.se/pl/111-1147718/T...inder-X6-priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Logitech G11 och tjocka tangenter , Det älskar jag (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) http://www.netcrash.se/_upload/image/steelseries/1561-1865.jpg Ett sånt här har jag. Det är perfekt. Fast det är ju åäö istället för dom norska/danska. Redigerat 26 Januari 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Själv använder jag detta , och de skulle jag rekommendera :D http://supply.se/images/DT0670_white.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Funderade på att köpa ett sånt för hade en mus av deras tillverkare. Men det gick inte använda via usb -_-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 kanske ska man behålla sitt 150 kronors logitech tangentbord? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.