DAWd Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Hej, gjorde en tråd här för att typ ingen svarae på min andra fråga i mitt andra topic... Men komma internet gå segt om man ha ca 7 internet kablar uppkopplade till xbox, 1 ps3 & några datorer. INGE NERLADDNING. allt sammans äe typ 5-7 styckna. mitt internet äe typ på Ta emot: 6,66Mbit/sek Skicka:0,68Mbit/sek Komma de lagga?? klara mitt internet de? Zyxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) Man LANAR inte om man använder internet. LAN = Local Area Network. Du kopplar ihop flera datorer och spelar offline mot varandra. Redigerat 28 Januari 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Hej, gjorde en tråd här för att typ ingen svarae på min andra fråga i mitt andra topic... Men komma internet gå segt om man ha ca 7 internet kablar uppkopplade till xbox, 1 ps3 & några datorer. INGE NERLADDNING. allt sammans äe typ 5-7 styckna. mitt internet äe typ på Ta emot: 6,66Mbit/sek Skicka:0,68Mbit/sek Komma de lagga?? klara mitt internet de? Zyxel Ja, men det skulle vara tveksamt. Det skulle inte gå och spela. Du har för dålig uppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 LAN är som sagt OFFline. Så nej, spelar ni endast med varandra via LAN så kommer inte inte att lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Laggar det inte vanligtvis ska det inte lagga nu heller. Så länge ni inte utnyttjar full bandbredd kommer responstiden vara konstant (om vi antar att routern inte segar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 jag och några polare satt hemma hos en som hade 12 mbit och vi va 5 pers som lirade bf2 men en ganska normal ping som låg på 45(brukar ha 40). Så det beror på vad ni gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.