Ceto Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag ska fixa ny design sen. Ska bara lägga in lite spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Tyvärr så har jag ingen tid att fixa hemsidan. Jag har en annan hemsida dom jag håller på med. Www.syndrom-gaming.foo.se och jag behöver hjälp att lägga till menyer på sidorna med CSS kan jag få lite hjälp är ni snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Tycker du borde ha det lite mer splashigt :D Typ som titeln.. Ha några sprut mjölk på sidan ... Lol, det tycker jag låter som en annorlunda idé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Ja haha, men jag vill lägga till menyer på vänster och höger sida så det ser lite mer flashigt ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Gör tre divar: en till vänster meny, en till innehållet och en till höger meny och sätt float på dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ett eller flera exempel tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Gör tre divar: en till vänster meny, en till innehållet och en till höger meny och sätt float på dessa. Kan jag några exempel? Hej, allesammans. Jag vet att jag har varit väldigt inaktiv med att ändra hemsidan. Men nu tycker jag att det är dags att fixa till sidan lite, eftersom många gav bra kommentarer om hemsidan. MVH Ceto :) "Jag behöver också ett bra CMS program så jag kan hantera spelen jag lägger in." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.