Ceto Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Hej fuska, jag tycker ni borde skapa ett forum om läxhjälp. Ni kan göra forumet vid forum indexen eller i skola & utbildnings forumet. Det forumet skulle bli ett väldigt intressant forum och man skulle nog få bra hjälp. Det är också bra om man sparar alla trådar i det forumet så att folk kan kolla på det arbetet/läxan. Jag orkar inte att kontakta admin, men om någon moderator kan ta en titt på det här och kontakta admin. Redigerat 1 Februari 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Så som jag ser det funkar Skola och utbildningsforumet perfekt till detta. Med tanke på att den inte är så värst aktiv i skrivande stund kommer det inte komma upp ett sådant sub-forum just för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Ni sa samma sak förut. Varför skulle det inte vara aktivt och bra? Åtminstånde är det något vettigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Så som jag ser det funkar Skola och utbildningsforumet perfekt till detta. Med tanke på att den inte är så värst aktiv i skrivande stund kommer det inte komma upp ett sådant sub-forum just för tillfället. Ser massvis med trådar om läxhjälp i Skola &Utbilndnig-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) Samma här, det finns en hel del. Redigerat 2 Februari 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Det finns en del, men inte tillräckligt många för att göra ett forum. Dessutom är alla läx-trådar utformade såhär: "Det här är min läxa *rabblar upp läxan* Ge mig svar (gör den åt mig)." Det känns inte rätt att göra så. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Det finns en del, men inte tillräckligt många för att göra ett forum. Dessutom är alla läx-trådar utformade såhär: "Det här är min läxa *rabblar upp läxan* Ge mig svar (gör den åt mig)." Det känns inte rätt att göra så. -.-' Det är ju det är till fär ^^ Och på matten så borde man ge uträkningen iaf.bara så man fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Man kommer inte långt på att bara ge svar, då får man IG på prov och tentor. Så hela idéen känns stendum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jag sa läxhjälp jag sa inte att ni ska göra hela läxan. Men vad ska man göra om föräldrarna inte har tid. Då skulle det vara bra om man fick hjälp här i forumet, detta forum är väldigt aktivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Om fler gör trådar om hjälp så ökar chansen till ett forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jag sa läxhjälp jag sa inte att ni ska göra hela läxan. Men vad ska man göra om föräldrarna inte har tid. Då skulle det vara bra om man fick hjälp här i forumet, detta forum är väldigt aktivt. Well, du vet vad man säger... Google is your friend. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Inte alltid, Google är sådär. Varför gör ni inte bara ett forum nu istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg