Hoppa till innehåll

Undersökning


AntonR
 Dela

Hur många elever går det i din klass?  

91 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta glorifierande fina chatt-rummet har förvandlats till ett litet omoget tolv årigt debatt-forum om hur många elever det finns i din klass, herregud - God bless the 2007's.

En person gör ett skolarbete som går ut på att undersöka hur stora skolklasser i Sverige är, och då gör han en tråd i ett forum med medlemmar från hela Sverige. Var är den omogna "tolv åriga" (*host* särskrivning *host*) delen? :huh: Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta glorifierande fina chatt-rummet har förvandlats till ett litet omoget tolv årigt debatt-forum om hur många elever det finns i din klass, herregud - God bless the 2007's.

En person gör ett skolarbete som går ut på att undersöka hur stora skolklasser i Sverige är, och då gör han en tråd i ett forum med medlemmar från hela Sverige. Var är den omogna "tolv åriga" (*host* särskrivning *host*) delen? :huh:

 

Jadu, för att vara helt ärligt vet jag inte. Vet inte om jag var berusad eller vad som träffade den yttersta delen av min hjärna, beklagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta glorifierande fina chatt-rummet har förvandlats till ett litet omoget tolv årigt debatt-forum om hur många elever det finns i din klass, herregud - God bless the 2007's.

En person gör ett skolarbete som går ut på att undersöka hur stora skolklasser i Sverige är, och då gör han en tråd i ett forum med medlemmar från hela Sverige. Var är den omogna "tolv åriga" (*host* särskrivning *host*) delen? :huh:

 

Jadu, för att vara helt ärligt vet jag inte. Vet inte om jag var berusad eller vad som träffade den yttersta delen av min hjärna, beklagar.

 

Man dricker inte om man inte kan behärska sig som berusad, man har en skyldighet och ha kontroll över sig.

Du som är över 20 borde veta det istället för att klanga på dem yngre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...