Quicksilver Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Tjenare! Jag undrar vad ni tycker om mitt band :P Länk : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Ungefär så långt från min musiksmak man kan komma, så jag har lite svårt att bedöma ordentligt. Men ni lät ju bra rent musikaliskt iallafall. Jag medverkar också med bandet i Rockkarusellen, nästa spelning imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Låter ganska bra;) Är det någon av er som är med i Rocka fett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Sounds good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Låter bra, trummisen var lite skakis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Nice :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Riktigt bra. Älskar låten dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 det var en bra sång. Men jag tror ni får jobba hårt om ni vill bli kända lycka till mvh Asabrasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 ni var ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Gillar inte musikstilen, men det lät väl helt okej annars ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.