SprayKiller Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Hej ! jag vill ha ett radar hack på CSS så att man ser fienderna på radarn Har letat på google ! många sidor fast jag har inte hittat ! Pls länka om ni vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Man ser dom ju på radarn när dom skjuter har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SprayKiller Skrivet 4 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Man ser dom ju på radarn när dom skjuter har jag för mig.joo , men ändå ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Varför inte bara skaffa wallhack? Men du ska inte fuska alls, Lär dig spela istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) r_drawothermodel 2 Det har jag när jag spelar mot bottar. Jag använder inte det hela tiden. OBS! Du måste ha sv_cheats 1 Redigerat 5 Februari 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Varför ens fuska? Skaffa lite skills och kom tillbaka senare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) Det är inte fusk. Man kan inte bli bannad för det är helt lagligt, och det ingår i spelet. Redigerat 5 Februari 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Det är inte fusk. Man kan inte bli bannad för det är helt lagligt, och det ingår i spelet.Mot botar ja, Gör det online så klassas det som fusk.Men visst, Vem är så dum att sätta på sv_cheats på en public server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Det finns "FUN public server's" eller hur? Så ja, det finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Det finns "FUN public server's" eller hur? Så ja, det finns. Det är inte roligt med fusk.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Det är fortfarande inte ett slags fusk, och jo det finns folk som tycker att det är skit kul. Då jag menar att det inte är ett fusk så menar jag att det är helt lagligt och man kan inte bli bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ErikHelenius Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Om du ska använda dig av wallhack, säkraste sättet är att fixa Mitt script som jag lagt ut på forumet. Kolla på nån av mina inlägg Det är 100% vac ban säkert Eftersom det är en konsol command precis som sv_gravity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg