Hayna Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) Så här ser det ut på aktivitetsfältet på mitt Windows 7 hur ändrar man så att det är bild som när man installerar Win 7 Redigerat 5 Februari 2010 av Hayna Citera
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 A what? Menar du den rutan som brukade komma när man installerar saker i Xp/Vista eller? Citera
MysticGohan Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome... Citera
WASD Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...Kolla igen. Citera
MysticGohan Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...Kolla igen. Jag är blind, sorry :( Citera
majskolv Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte text Citera
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte textDå får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Citera
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte textDå får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där Citera
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte text Då får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där Har du windows 7? Det va så för mig har jag för mig. Citera
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte text Då får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där Har du windows 7? Ja, men det kanske är någon inställning? Citera
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 Kan det vara. Det va iaf så för mig, också en sak jag reagerade över när jag först såg det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.