Hoppa till innehåll

Makarov?


Northwest

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Grymt härliga ;)

 

Ja det blir tyvärr Treyarch nu 2010, tycker inte de är lika bra :/

Tyvärr? Det enda TA failade med i WaW var Smg'sen, som var overpowered. Annars var ju WaW ett kungligt spel. Och att man har tappat respekten för IW nu när de gjort ett spel för Campers och CommandoKnifers...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grymt härliga ;)

 

Ja det blir tyvärr Treyarch nu 2010, tycker inte de är lika bra :/

Tyvärr? Det enda TA failade med i WaW var Smg'sen, som var overpowered. Annars var ju WaW ett kungligt spel. Och att man har tappat respekten för IW nu när de gjort ett spel för Campers och CommandoKnifers...

 

för att inte glömma alla som springer runt med g18 akimbo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grymt härliga ;)

 

Ja det blir tyvärr Treyarch nu 2010, tycker inte de är lika bra :/

 

Tyvärr? Det enda TA failade med i WaW var Smg'sen, som var overpowered. Annars var ju WaW ett kungligt spel. Och att man har tappat respekten för IW nu när de gjort ett spel för Campers och CommandoKnifers...

 

för att inte glömma alla som springer runt med g18 akimbo

 

Som jag (a). Nä, har dem på en klass. Inte kul egentligen, dem är FÖR jävla overpowered.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Makarov har ju typ inte gjort något jättestort, det shepherd har gjort tycker jag är lite värre.

Bli general i armen, och sen göra myteri och döda 2 av dom bästa.

hur vet du att soap och price var två av dom bästa? :rolleyes:

 

fattar vad du menar, men det myteriet han gjorde var ju för att han hade förlorat jätte många soldater utan att någon "brydde" sig. Makarov är ju en terrorist som säkert har dödat hundratals människor.

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Makarov har ju typ inte gjort något jättestort, det shepherd har gjort tycker jag är lite värre.

Bli general i armen, och sen göra myteri och döda 2 av dom bästa.

Så du tror att 100+ oskyldiga personer är mindre värda än 2 st av dom bästa?

Makarov dödade ju massa oskyldiga på flygplatsen och så har han ju gjort massa annat också...

Så han har gjort något jättestort...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Makarov har ju typ inte gjort något jättestort, det shepherd har gjort tycker jag är lite värre.

Bli general i armen, och sen göra myteri och döda 2 av dom bästa.

hur vet du att soap och price var två av dom bästa? :rolleyes:

 

fattar vad du menar, men det myteriet han gjorde var ju för att han hade förlorat jätte många soldater utan att någon "brydde" sig. Makarov är ju en terrorist som säkert har dödat hundratals människor.

 

det var Ghost och Roach som blev dödade :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Makarov har ju typ inte gjort något jättestort, det shepherd har gjort tycker jag är lite värre.

Bli general i armen, och sen göra myteri och döda 2 av dom bästa.

Så du tror att 100+ oskyldiga personer är mindre värda än 2 st av dom bästa?

Makarov dödade ju massa oskyldiga på flygplatsen och så har han ju gjort massa annat också...

Så han har gjort något jättestort...

 

I spelet är Price och Soap mer värda än 100 civila, ja x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men Shepherd skickade en amerikan till terrorist attacken för att sedan tjalla på amerikanen, så det skulle bli krig mellan Ryssland och U.S.A så Shepherd skulle se bra ut, och då var det säkert tusentals människor som dog, om om han hade lyckats med sin plan så skulle han skriva sin egen historia, o alla skulle tro på honom. Price och Soap tyckte att det var viktigare att sanningen kom fram än att döda Makarov vid det tillfället, som nog tänkte ligga lågt för ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så det är bättre att massmörda civila istället för att döda 2 soldater? K.

 

Makarov har ju typ inte gjort något jättestort, det shepherd har gjort tycker jag är lite värre.

Bli general i armen, och sen göra myteri och döda 2 av dom bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...