SvenskaSpel Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 ja har cod2 och det ÄGER :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Lär bli Fable 3 till julklapp kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Black Ops, ska förbeställa! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 äntligen kommer mitt BBC 2 snart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 äntligen kommer mitt BBC 2 snart :DJag vill också ha det :P men då väntar jag ist till Black Ops kommer ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 äntligen kommer mitt BBC 2 snart :Dtyvär har jag problem :(http://www.fuska.se/forum/Problem-t149204.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 1:Blackops 2:Halo Reach 3:fable 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Hoppast på Fallout: New Vegas till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Önskar mig Fable 3 och Black Ops i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Red Dead Redemption -Splinter Cell Conviction -Left 4 Dead 2: The Passing -Dead rising 2 -Black Ops -Splatterhouse -Need for Speed Hot Pursuit Splatterhouse och NFS kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Ska nog köpa: -Red dead redemption -Assassins creed brotherhood -Halo reach (understrucket är det jag har köpt) Lägg gärna till mig på xbox live så kan vi köra heter kerex132 Redigerat 29 December 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Då får du allt ta och snabba dig :D Fick Fable 3 i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.