zazaza Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Red Dead Redemption L.A Noire Brink Call of Duty Modern Warfare 3 Redigerat 3 Juni 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Fick Alan Wake och Crackdown 2 i födelsedagspresent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Crysis 2 är väl den stora releasen man väntar på. Annars hade jag tänkt införskaffa AC-spelen, båda Bioshock, GoW samt Alan Wake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 forza 3 forza 4 guitar hero warriors of rock lego harry potter gta iv kanske virtua fighter 5 kanske kanske några mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Det är många... B.la: Red Dead Redemption, Forza 3 och GTA IV. Men jag kommer kanske att köpa alla de här spelen, men det får jag se därför att jag satsar något kopiöst på Ps3't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 red dead redemption. halo reach. soul calibur IV. fable III. Det är dom jag kommer på nu att jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Såg ett tidigare inlägg, kommer det ett forza 4 i år? det är en anledning om varför jag skulle skaffa 360, men man har inte pengarna. Trinity: Du kommer inte ångra ditt köp av RDR ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Såg ett tidigare inlägg, kommer det ett forza 4 i år?det är en anledning om varför jag skulle skaffa 360, men man har inte pengarna. Trinity: Du kommer inte ångra ditt köp av RDR ;)Ja, det kommer ett Forza 4Det ska även funka med Kinect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Tänker kanske Mafia 2. Har lätta achievements och det är kul att köra som en dåre ner för en backe t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) Mafia 2 stod inte på min lista, men nu beställde jag de från discshop Redigerat 25 Januari 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Nästa inköp för min del blir nog Dead Space 2, som min bror nyligen gjort en videorecension av som finns här: Därefter tar jag det som det kommer. L.A Noire är givet, dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Kanske inte spel direkt, men köpte 1200 microsoft points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.