Apakalsong Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Metal Gear Solid: Rising, lägger till Tekken Tag Tournament 2 också.Final Fantasy Versus XIII, dock inte till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 L.A Noire och Ghost Recon future soldier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) L.A. Noire SSX Deadly Descent Metal Gear Solid Rising (om det kommer 2011) Batman Arkham City Läste dessutom att L.A. Noire's story kommer vara ca 30 timmar lång. Riktigt nice. Redigerat 15 Mars 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Glömde mw3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 (redigerat) Ship Simulator Extremes. Flight Simulator X. Battlefield 3. Homefront. Hawx 2. Motorstorm Apocalypse. Så ser önskelistan ut för 2011. Fakk såg inte att det var till 360. Redigerat 31 Mars 2011 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 (redigerat) Glömde mw3Vad jag vet kommer mw3 ut 2012, men annars ska jag köpa battlefield 3 Redigerat 31 Mars 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 (redigerat) L.A. Noire! Duke Nukem: Forever! Redigerat 1 April 2011 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Portal 2! Ska nog köpa det, verkar riktigt nice. Och en handkontroll, då min ena eller båda (vet inte om det bara är en) har börjat stänga av sig själv. Ja, jag har prövat att byta batterier. Rätt dyrt med kontroller asså, men såg nått bra erbjudande på webhallen, 300 spänn eller så för en handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Portal 2!Ska nog köpa det, verkar riktigt nice. Och en handkontroll, då min ena eller båda (vet inte om det bara är en) har börjat stänga av sig själv. Ja, jag har prövat att byta batterier. Rätt dyrt med kontroller asså, men såg nått bra erbjudande på webhallen, 300 spänn eller så för en handkontroll. använd inte ladd bara batterierdels de kan bränna fast (to en timme för mig att ra ur med mejsel)dels tar battetierna slut dels blinhar dosan dels står det att man inte ska använda det i manualen och där man säätter batterierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 (redigerat) Oh shieet Monkey Island 2 finns ute nu, 400 points. Måste köpa ju ;) Redigerat 3 April 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Mafia IIRed Dead RedemptionL.A NoireNu har man köpt RDR :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 Längtar till Dead Island kommer ut eller om det redan har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.