360Xbox Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 (redigerat) L.A. Noire SSX Deadly Descent Metal Gear Solid Rising (om det kommer 2011) Batman Arkham City RAGE Battlefield 3 Saints Row 3 LA Noire köpt, la till Rage, Battlefield 3 och Saints Row 3. Redigerat 10 Juli 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 (redigerat) Lutar mer åt Battlefield 3 nu än mot Mw3. Gears of War 3 ska också köpas, och har ännu inte köpt Monkey Island 2 från Xbox Marketplace. ;) Redigerat 26 Juni 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Dubbelpost, jag vet. Fick L.A. Noire av min farsa för någon dag sen, så det är dags att testa det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Ingen mer än jag som ska köpa Elder Scrolls V: Skyrim då? Redigerat 25 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Ingen mer än jag som ska köpa Elder Scrolls V: Skyrim då?Klart man ska :) Ser grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Jo, ser ut att vara nice. Dom verkar också ha lagt till sköna saker som inte fanns i Oblivion. Längtar! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillaPojken Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jag sparar för Sonic Generations! Det verkar vara skit bra spel! Om man spelat andra Sonic spel vet man var banorna kommer ifrån! Jag sparar också för TLoZ Skyward Sword! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Zelda till Wii. Osäker på om det blir nå fler spelköp detta år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Saintsrow The third Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Ska be min polare köpa GoW 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 L.A. Noire Dead Island Batman Arkham City RAGE Battlefield 3 Saints Row 3 SSX Deadly Descent La till Dead Island, kommer få det på Fredag. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 L.A. NoireDead IslandBatman Arkham CityRAGEBattlefield 3Saints Row 3SSX Deadly Descent La till Dead Island, kommer få det på Fredag. :oNajs!Kommer troligtvis inte köpa det på ett tag, då jag inte har råd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.