DubbelD Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 NBA 2k10 Skate 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Dead Rising 2, Fallout: New Vegas och Alan Wake är de enda jag kan komma på för tillfället :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Skate 3 Heavy Rain Final Fantasy 14 Star Wars The Force Unleashed 2 (kanske) Råkade skriva i fel forum ska köpa dessa spel till PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Glömde: X-Men Origins Wolverine (PC) Redigerat 21 Februari 2010 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 1 köpt. ;) -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Splinter Cell Conviction -Dead Rising 2 -Red Dead Redemption -Skate 3 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Splatterhouse -Max Payne 3 -All Point Bulletin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 The Elder Scrolls V (5) Eller kommer de ens komma ut? Har hört rykten om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 TES:V kommer komma, men release datum har inte blivit bekräftat ännu. Satsar dock på att det tar ett extra år eftersom Bethseda jobbar på att finslipa grafikmotorn och utveckla DLCs till F3 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 TES:V kommer komma, men release datum har inte blivit bekräftat ännu. Satsar dock på att det tar ett extra år eftersom Bethseda jobbar på att finslipa grafikmotorn och utveckla DLCs till F3 atm. DLC? F3? De är bra att de ska finslipa grafiken eftersom den va lite konstig. När man hoppar är man helt stilla i luften xD och saker från långt håll ser "kladdigt" ut och ansiktena är lita konstiga inklusive håret xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Downloadable Content, Fallout 3. Och jo, jag håller med. Grafikmotorn är verkligen föråldrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Dead Rising 2 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Max Payne 3 -All Point Bulletin Splinter Cell Conviction, Red Dead Redemption, Skate 3 och Splatterhouse tog jag bort för jag ska troligen köpa dom efter releasen. Är dock osäker om jag ska köpa Splatterhouse. Men dom som är på listan nu är dom viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Knothole Island See The Future Fable 3 Gears of War 3 Dom som står där är dom jag är rätt säker på att köpa, Knothole Island köpt. GoW3 och Fable 3 kommer ju komma nån gång i fjärde kvartalet så det är ju ett tag kvar. Redigerat 13 Mars 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Fable 3 Final Fantasy XIII Battlefield: Bad Company 2 Project Natal Kanske inte skaffar BBC2, men ska skaffa de andra tre. Men kanske skaffar Halo Reach också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.