BigGroter Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Red Dead Redemption Och Mafia II, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 BF:BC2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xKarolinax Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Splinter Cell Conviction -Dead Rising 2 -Red Dead Redemption -Skate 3 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Splatterhouse -Max Payne 3 -All Point Bulletin asså omg kommer skate 3 ut? jag ligger verkligen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Bad company 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 2 köpta :D -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Dead Rising 2 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Max Payne 3 -All Point Bulletin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 2 köpta :D -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Dead Rising 2 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Max Payne 3 -All Point Bulletin jag bokade Just Cause 2 dagen innan det släpptes på cdon, det har inte kommit än =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag vet känslan NoSight. Jag förbeställde spelet S.T.A.L.K.E.R - Call of Pripyat en månad innan det kom ut och fick det cirka en månad efter releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag vet också känslan, jag beställde Tekken 6 när det var nytt och så fick jag det igår... Yay för Ginza... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) Fallout: New Vegas Halo: Reach Köpa tillbaks CoD4: MW - KÖPT =D Mass Effect (har 2:an, vill köra ettan först) Kanske BF:BC2 Redigerat 29 Mars 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Lär ju åka på Fallout: New Vegas när det kommer ut. (Förmodligen väntar jag nog ett tag innan jag köper det, snål som jag är.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Lär ju åka på Fallout: New Vegas när det kommer ut. (Förmodligen väntar jag nog ett tag innan jag köper det, snål som jag är.) Eller byta in 2 spel du inte spelar så får du det för 1-199kr på Game. När jag köpte Fallout 3 så hade de ett erbjudande att om man hade dagens aftonbladet så fick man 300kr rabatt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Lär ju åka på Fallout: New Vegas när det kommer ut. (Förmodligen väntar jag nog ett tag innan jag köper det, snål som jag är.) Eller byta in 2 spel du inte spelar så får du det för 1-199kr på Game. När jag köpte Fallout 3 så hade de ett erbjudande att om man hade dagens aftonbladet så fick man 300kr rabatt :S Då skulle man ju köpt ett spel för 300 kr. Redigerat 30 Mars 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.