ludvig9 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Halo Reach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 xbox konsol rockband beatles halo odst forza motorsports 2 viva pinata trouble in paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 xbox konsol rockband beatles halo odst forza motorsports 2 viva pinata trouble in paradise Jag råder dig att skippa Viva Pinata och Forza 2 och köpa Forza 3 istället.Lovar dig att det kommer vara mer värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 det är ett paket med 3 av spelen ska sälja forza motorsports 2 och köpa viva pinata trouble in paradise jag ska köpa viva pinata pga att jag älskar första spelet kan ni rekommendera några spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ibr4him Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 - Left 4 dead 2 - Devil may cry 4 - maffia 2 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Call of duty modern, war fare 2 devil may cry 4, gears of war 2, left 4 dead 2 kanske nån mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Köpt World at War och Skate 3, nu är det Black Ops, Blacklight: Tango Down och Assassins Creed Brotherhood kvar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Red Dead Redemption -Splinter Cell Conviction -Left 4 Dead 2: The Passing -Dead Rising 2 -Max Payne 3 Köpte The Passing för några dagar sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 köpte blacklight idag, nu är det Black Ops och AC: Brotherhood kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Singularity verkar intressant. speciellt på multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Halo: Reach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 [ ] Fallout: New Vegas [ ] Halo: Reach [x] Red Dead Redemption [x] CoD4: MW Sedan kanske Call of Duty: Black ops, just nu vill jag bara spy på det men man kanske ändrar sig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.