Tonfisksallad Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Det spel jag vill ha vet jag inte om de ska göra eller inte börjat göra men det är The Elder Scrolls V(5) Hoppas att de gör det! :D Finns Fallout 3 till 360 föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Det spel jag vill ha vet jag inte om de ska göra eller inte börjat göra men det är The Elder Scrolls V(5) Hoppas att de gör det! :D Finns Fallout 3 till 360 föresten? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 jag ska köpa halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Det som ligger på min lista just nu är bara typ Cod MW2, men finns ju lite smått och gott t.ex Red Dead Redemption och lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst halo reach kommer ju snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 (redigerat) tar då det istället för halo odst jag älskar halo 3 så det är ett måste Redigerat 5 Augusti 2010 av frosglacc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Halo: Reach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Kommer köpa massa spel :D:D::D vet ännu inte vilka men kommer nog bli sugen på lite halo under vintern här. men det är typ ett litet tag av 2010 och tror inte det kommer komma Nya bra spel förrens januari 2011... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 * Fifa 11 * Fable 3 * AC: Brotherhood Även tillkommer lite andra spel jag inte har bestämt mig på än :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Som jag har sagt många gånger. Dead Rising 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 [x] BF:BC 2 men den sålde jag för de va sämst! [x] CoD MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.