JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Hej måste man betala med Visa, American Express eller Matsercard? Måste man betala med just dem korten?? Vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) När du köper Xbox Live? Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med. Redigerat 6 Februari 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 När du köper Xbox Live? Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) När du köper Xbox Live? Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort. Silver är ju bara ett gratismedlemskap. Varför ska du använda något kort? Redigerat 6 Februari 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 När du köper Xbox Live? Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort. Med kort kan du betala ett GULDmedlemskap när du sitter i soffan... Med en kod som du köper i en vanlig spelaffär måste du skrapa bort skyddet... Skriva in koden (Xbox live guide>Settings(Tror jag)>Redeem Code Sen skriver du in koden... Men du får ju 1 månad gratis GULD när du registrerar dig ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant! Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort. Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant! Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar. Fråga en förälder...Under 15 ska man inte göra såna saker själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort. Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant! Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar. Fråga en förälder...Under 15 ska man inte göra såna saker själv Vad tror du jag gjort då? INGEN vet vad man ska gö..... Och allting som har med LIVE att göra står det Join Xbox LIVE Redigerat 6 Februari 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Gå till närmsta spelaffär, köp en månad. Leta fram redeem codes. Skriv in koden. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 har löst det nu nån kan låsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.