Rhino Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 1. Care Package 2. Harrier strike (<3) 3. Chopper Gunner nirå? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Care package Harrier strike Pave Low Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Care packet. Predator misile. Harrier strike. Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Care packet. Predator misile. Harrier strike. Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :) Köp ps3? Btw. predator är fett braa :) Man kan ju få typ upp till 5st på en predator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Harry, AC130 och Nuke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Care package Harrier strike Emergency airdrop Care package glitchar ganska mýcket hehe :D Igår fick jag 2 AC130's efter varann ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Care packet. Predator misile. Harrier strike. Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :) Köp ps3? Btw. predator är fett braa :) Man kan ju få typ upp till 5st på en predator sony kommer börja ta betalt för psn så om man ska betala för onlinefunktioner så vinner ju xbox live ^^ mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Care packet. Predator misile. Harrier strike. Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :) Köp ps3? Btw. predator är fett braa :) Man kan ju få typ upp till 5st på en predator sony kommer börja ta betalt för psn så om man ska betala för onlinefunktioner så vinner ju xbox live ^^ mycket bättre Nej, nej. Allt som PSN har just nu kommer vara gratis. När man betalar för PSN får man mer grejer. Jag har olika killstreaks för nästan varje match, det beror på vad jag känner för. Här är dem jag väljer mellan. Predator Missile Harrier Strike Chopper Gunner Predator Missile Harrier Strike AC130 Predator Missile Harrier Strike Emergency Airdrop Predator Missile Harrier Strike Pavelow Harrier Strike Chopper Gunner Nuke Harrier Strike AC130 Nuke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Care packet. Predator misile. Harrier strike. Dock kör jag inte med det för orkar inte betala live så kört på brorsans acc. Men det är mina favoriter att använda :) Köp ps3? Btw. predator är fett braa :) Man kan ju få typ upp till 5st på en predator sony kommer börja ta betalt för psn så om man ska betala för onlinefunktioner så vinner ju xbox live ^^ mycket bättre Nej, nej. Allt som PSN har just nu kommer vara gratis. När man betalar för PSN får man mer grejer. Jag har olika killstreaks för nästan varje match, det beror på vad jag känner för. Här är dem jag väljer mellan. Predator Missile Harrier Strike Chopper Gunner Predator Missile Harrier Strike AC130 Predator Missile Harrier Strike Emergency Airdrop Predator Missile Harrier Strike Pavelow Harrier Strike Chopper Gunner Nuke Harrier Strike AC130 Nuke Byter också ofta, de jag kör med är i fetstil ovanför :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Harrier - pave low - CG Men har nyss prestigeat nu, så har UAV - Pred. - Harrier. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 (redigerat) Predetor Harrier Chopper Redigerat 11 Februari 2010 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Predetor Harrier Chopper Dom är bra dom! AC130 fick jag 3 gånger på Care Package. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg