D48 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) Hejsan. När jag sitter ner och lutar mig framåt medans jag har armbågarna vid knäskålen så börjar det rycka/darra som fan i min högra arm. Varför gör det detta? Det har nyss börjat och det har varit så hela dagen och lite igår. Kan det vara någon typ av musarm? Redigerat 12 Februari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Hejsan. När jag sitter ner och lutar mig framåt medans jag har armbågarna vid knäskålen så börjar det rycka/darra som fan i min högra arm. Varför gör det detta? Det har nyss börjat. och det har varit så hela dagen och lite igår. Kan det vara någon typ av musarm? Jag har nästan samma sak med min tumme, varje gång jag lägger den på lillfingret börjar jag darra som fan. Någon bugg med nervsystemet. Windows tycker du ska formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Runkar du med höger eller vänster? Kanske du runkar för mycket :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Håller med Quatix :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Små barn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Små barn.... Jag får liknande ryckningar i knät efter träning, så jag antar att musklerna antränger sig för mycket och försöker dra ihop sig.(?) Jag är inte säker på detta, men det är vad jag gissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Träningsvärk, stretchar du något? Får också så ibland, rätt mysigt, brukar få det i axeln eller i benet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Träningsvärk, stretchar du något? Får också så ibland, rätt mysigt, brukar få det i axeln eller i benet :PJag får det ochså, hatar när jag får det medans jag spelar D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Träningsvärk, stretchar du något? Får också så ibland, rätt mysigt, brukar få det i axeln eller i benet :PHmm... Tränar direkt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Är du uppe sent på kvällarna? Dricker du mycket? (inte sprit utan dricka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Är du uppe sent på kvällarna? Dricker du mycket? (inte sprit utan dricka)Ja, båda gör jag... Jag är upp till 00:00 varje helg, varje dag. Jag dricker ca 1.5 liter läsk varje helg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Dricker en hel del läsk och är oftast vaken till klockan är 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.