Gäst DarkLight Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag köpte senast "GTA IV". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Förbeställde nyss Red Dead Redemption... Fy fan, Rockstar lyckas alltid sälja till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Förbeställde nyss Red Dead Redemption... Fy fan, Rockstar lyckas alltid sälja till mig.Har också gjort det, men dom var såklart tvugna att försena det från 27 April till 21 Maj. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Bra, annars skulle inte jag ha pengar till releasen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?Nej ingen av de har jag köpt till brorsan om du är väldigt nyfiken så skicka PM och vi har redan uncharted 2 och den har han klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?Nej ingen av de har jag köpt till brorsan om du är väldigt nyfiken så skicka PM och vi har redan uncharted 2 och den har han klarat. Eller så tittar han under spoilern. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls? Nej ingen av de har jag köpt till brorsan om du är väldigt nyfiken så skicka PM och vi har redan uncharted 2 och den har han klarat. Eller så tittar han under spoilern. :rolleyes: Det verkar inte som om han vill det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Det där handlade om mig. Ville ha rekommendationer :( Men det är fixat nu ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Det där handlade om mig. Ville ha rekommendationer :( Men det är fixat nu ändå.Enligt honom är Dantes Inferno ett skitspel, jag tror inte att han vet vad Demons Soul är, vi har bara kört demon på Infamous och den var på franska så spelet blev genast tråkigt och Bayonetta har vi aldrig kört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 (redigerat) Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?Uncharted 2 eller Demon's Souls, tycker du om svåra spel? För Demon's Souls ska vara väldigt svårt. EDIT: Såg att du fixade det i nåt inlägg efter det jag citera. Senaste var: God of War 3 och Fallout 3 GOTY Edition. Redigerat 12 April 2010 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jo Demon's Souls verkar väldigt intressant fast lite väl hardkore ( med k :D ) Valde i vilket fall som helst att boka Red Dead Redemption. Kommer antagligen köpa UC2 någon gång senare när jag får råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Detta är inget spel men ett add-on till PAIN nämligen karaktären The Hoff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.