Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Ähh vafan nu skiter jag i det här. Kolla länkarna och njut. www.2012hoax.org www.nasa.gov www.dailycommonsense.com Snälla 2012 är pure bullshit. Är det inte en konspirationsteori att världen INTE ska gå under 2012? Någon (i det här fallet Mayaindianerna) har sagt att jorden ska gå under och sedan säger någon att det inte kommer att göra det. Det är likadant med månlandningen, World Trade Center, den globala uppvärmingen, osv. Exempelvis kommer det först någon och påstår att World Trade Center störstades av flygplan. Och sedan kommer någon annan och säger att det fanns en massa bomber och grejer som gjorde att tornen rasade. (Nej, ingen källa, det är bara något jag har hört) Borde det då inte vara samma sak med 2012? Förresten, finns det inte redan minst fyra trådar här på fuska om 2012? EDIT: Mayaindianerna har inte alls påstått att jorden ska gå under 2012, jag hade fel. Men definitivt har någon påstått det innan någon har sagt att det är fel. Folk drog helt enkelt för enkla slutsatser, deras kalender slutar 21 Dec 2012, inget mer. Ingen kultur eller liknande har något att komma med som visar precis att dom tror/trodde att 2012 ska var slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 det här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än. Sony försöker lura dig att jorden inte går under 2012? kan du ens läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Filmen 2012 ägs/är gjord av Sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Personligen så tror ju jag att ps3games inte var seriöst. :P Men om något så stor som jordens undergång skulle ske om 2½ år skulle vi så klart märka av det nu. Jag tror på forskarna och vetenskaps männen på NASA e.t.c och dom säger ju att allt är BS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Har mayaindianerna sagt att jorden ska gå under eller har deras kalender bara tagit slut den 21 december 2012? Vad för andra saker har de förutspått isåfall och vilka källor finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Maya indianernas kalender ''slutar'' 2012, den börjar om. Ja dom förut spådde saker, t.e.x hur sommaren skulle bli året efter. Som alla kulturer har gjort. Dagens Maya indianer förnekar starkt att dom har förut spått jordens undergång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 jag sa att ps4 kommer ut inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Har du läst ditt eget inlägg? och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Glöm inte OS! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Vet någon hur länge Sony har hållit på med 2012 filmen? Det med 2012 är väll ganska nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Typ sen 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Vet någon hur länge Sony har hållit på med 2012 filmen? Det med 2012 är väll ganska nytt?aså vad snackar du om? sony har inte gjort 2012 filmen. Redigerat 14 Februari 2010 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.