Sidney Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Ifall någon kom och sa att han var Jesus skulle han antagligen spärras in på psykhem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger! Jag tror inte det men men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger! Jag tror inte det men men man vet aldrig. Jag tror att wikipedia är en källa man alltid kan lita 100% på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger! Jag tror inte det men men man vet aldrig. Jag tror att wikipedia är en källa man alltid kan lita 100% på. Faktiskt så är det oftast rätt då dom stora artiklarna kontrolleras ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger! Jag tror inte det men men man vet aldrig. Jag tror att wikipedia är en källa man alltid kan lita 100% på. Absolut inte till 100% med tanke på att vem som helst kan gå in och ändra saker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Vad det än står på wikipedia så är det fel, ingen eller något kan förutspå framtiden. Om det är över Maya kalendern så tror inte Maya indianerna på 2012 domedagen, inte då tidens maya indianer heller, det finns inga bevis på att dom trodde att jorden skulle gå under då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger! Jag tror inte det men men man vet aldrig. Jag tror att wikipedia är en källa man alltid kan lita 100% på. Absolut inte till 100% med tanke på att vem som helst kan gå in och ändra saker där. Men ändringen måste först godkännas eller hur? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger! Jag tror inte det men men man vet aldrig. Wikipedia har inte egna åsikter, det står bara vad andra viktiga grupper och personer har sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Viktiga? Vem som helst som har ett konto på wikipedia kan skriva vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Du missförstår, jag sa att det som står på wikipedia endast är fakta, vad andra (viktiga) personer har sagt, inte vad personerna som editar tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Vad står det på wikipedia då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag sa det nyss? Vad andra personer har sagt och skrivit (och den allmänna uppfattningen), det står på wikipedia, dvs. inte vad Olof från Skellefteå t.ex. har för åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.