Hoppa till innehåll

2012 Har Spårat Ur Totalt!


Saddam

Rekommendera inlägg

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänk vad som kunde ha hänt om inte jag skrev om Wikipedia :) Jag är allt ett litet troll ibland.

 

Viktiga?

 

Vem som helst som har ett konto på wikipedia kan skriva vad som helst.

Och varje ändring kontrolleras och raderas om det inte kan verifieras.

Vanligtvis inom 30 minuter.

 

Jo, det är sant. Skriver man något där och inte är seriöst så lär det va borta inom 30 min.

 

 

Iaf, inget kommer att hända 2012. Allt kommer vara som vanligt.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk vad som kunde ha hänt om inte jag skrev om Wikipedia :) Jag är allt ett litet troll ibland.

 

Viktiga?

 

Vem som helst som har ett konto på wikipedia kan skriva vad som helst.

 

Och varje ändring kontrolleras och raderas om det inte kan verifieras.

Vanligtvis inom 30 minuter.

 

Jo, det är sant. Skriver man något där och inte är seriöst så lär det va borta inom 30 min.

 

 

Iaf, inget kommer att hända 2012. Allt kommer vara som vanligt.

 

Njaaa.. du kan nog inte säga att "Inget" kommer hända, du kan säga att du tror att inget kommer hända. Annars spår du in i framtiden, och det är ju bara fel enligt Ibanez! :D

 

Och som andra sa, man kastar upp en boll i luften och den landar på marken. Det är inte att spå, det är att anta. Du kan ANTA att den landar på marken, men du kan inte SPÅ in i framtiden och VETA att den ska landa på marken. Du kan ANTA det sen när någon fångar den så landade den aldrig på marken, hence not SPÅ in i framtiden. (Om ni nu menar att man ska SPÅ in i en sann framtid). Klart kan man säga "Jag vet att den här bollen kommer röra golvet i det här rummet" sen kasta ner den i backen och säga att du har spått framtiden och är allvetande Gud, men det är precis som att säga "jag vet att det här planet kommer krascha" sedan påverka framtiden genom att döda piloterna och köra ner planet i marken. Då har man inte spått in i framtiden, man har tvingat något att hända. Samma som Maya indianerna, dem kunde väl "spå" hur deras weed skörd skulle bli vid en viss tid av året? Det kan mycket väl vara att dem kunde "spå" det för dem antog att det skulle bli samma som förra året vid den tiden av året.

 

Plus var det väl en maya indian som gjorde en till kalender som fortsatte efter deras dåvarande kalender tog slut vid 2012. Så att dem har en kalender när "2012 kalendern" tar slut. Vet dock inte varför ingen har tagit upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jusst nu kommer jag på 1-2 kännda domedags datum i mitt liv som jag har varit med om.

Skulle inte jorden gå under någongång 2008?

På 1900talet var det vanligt med dommedags datum. Det kunde såt i tidningar att en stpr meteorit skulle slå ner tex.

 

Inget har varit sant och isåfall inte 2012 heller.

 

Don't worry. Be happy.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns som "2k-buggen" igen. Inget hände ju, lol.

 

Om nu något händer får det väl hända, tills dess så lever jag mitt liv som vanligt.

Vad är 2k buggen?

 

 

 

år 2000 buggen. 

 

Ja jag fattar men asså vad menas med år 2000 buggen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...