Encoder Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag såg nyss på Youtube att halo reach kommer att komma till xbox 360. Tycker inte ni att det är lite fuskigt? Själv tycker jag att Microsoft ska vara lite schyssta och låta oss få Halo. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 PS3 har ju aldrig haft Halo och så kommer du nu och klagar, tycker att det är lite sent att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 13 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 PS3 har ju aldrig haft Halo och så kommer du nu och klagar, tycker att det är lite sent att klaga.Ja, men nån gång måste vell dom ge sig... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 aså halo är ett barnslig skit spel varför ska vi ha skräp spelet? om du gillar sci fi action köp då killzone 2 mycket bättre än robotar med motorcykel hjälmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 aså halo är ett barnslig skit spel varför ska vi ha skräp spelet? om du gillar sci fi action köp då killzone 2 mycket bättre än robotar med motorcykel hjälmar.Jasså?På metacritic har Halo 97, Halo 2 har 95 och Halo 3 har 94. Vet du hur "fanboyig" du låter när du säger sådär? Har du ens en anledning att Halo suger? OnT: Tycker faktist det är lite orättvist att PS3 spelare inte får Halo. För tex Halo har ju kommit till PC men inte PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 aså halo är ett barnslig skit spel varför ska vi ha skräp spelet? om du gillar sci fi action köp då killzone 2 mycket bättre än robotar med motorcykel hjälmar.Jasså?På metacritic har Halo 97, Halo 2 har 95 och Halo 3 har 94. Vet du hur "fanboyig" du låter när du säger sådär? Har du ens en anledning att Halo suger? OnT: Tycker faktist det är lite orättvist att PS3 spelare inte får Halo. För tex Halo har ju kommit till PC men inte PS3. Inte direkt orättvist med tanke på att Halo är överskattat som faen, +att PS3 har fler och bättre unika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Microsoft har ensamrätt till Halo spelen. Därför ger de ut spelen till sina två egna format, Xbox 360 och PC. Det finns ingen chans att de kommer komma till Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 aså halo är ett barnslig skit spel varför ska vi ha skräp spelet? om du gillar sci fi action köp då killzone 2 mycket bättre än robotar med motorcykel hjälmar.Jasså?På metacritic har Halo 97, Halo 2 har 95 och Halo 3 har 94. Vet du hur "fanboyig" du låter när du säger sådär? Har du ens en anledning att Halo suger? OnT: Tycker faktist det är lite orättvist att PS3 spelare inte får Halo. För tex Halo har ju kommit till PC men inte PS3. man kan inte vara en fanboy bara för att man gillar inte spelet. och för det mesta så är de ju små barn som kör halo som 12 åringar så den är barnslig och den suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Bungie=Microsoft. Jag tycker inte det är fuskigt, eftersom jag inte gillar Halo-spelen. Enda anledningen till att Halo-spelen har så höga betyg är för att Microsoft betalar allt och alla, inklusive spelkritiker. Halo är ett överskattat spel, fullt med småungar som skriker i micen och är allmänt jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Halo (3) är ett jävligt roligt spel om man har vänner att köra med, annars kan man gott hoppa över spelet, och hela serien. Reach är redan överhypat som satan, årets bästa sci-fi-spel (och spel i övrigt, ska väl sägas) har redan kommit, ni vet vad det är, klaga hellre över att det inte finns till PS3. Och snälla, jag trodde vi hade slutat ha "Vem är det som är fanboy egentligen?"-bråk >_< Redigerat 14 Februari 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Bungie=Microsoft. Jag tycker inte det är fuskigt, eftersom jag inte gillar Halo-spelen. Enda anledningen till att Halo-spelen har så höga betyg är för att Microsoft betalar allt och alla, inklusive spelkritiker. Halo är ett överskattat spel, fullt med småungar som skriker i micen och är allmänt jobbiga. håller med. den har bara massor med småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Finns mycket mer att diskutera än Multiplayer... Storyn t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.