Hoppa till innehåll

Halo Reach


Encoder

Rekommendera inlägg

Tänk positivt!! PS3 har LBP och Uncharted 2 och fler spel.

jag är inte ens interreserad i halo. det är bara småbarn 12 åringar som gillar halo. varför ska vi ha onödiga barn spelet när vi har uncharted 2:) och alla andra bra spel.

 

Med tank på hur du beter dig och hur du skriver så verkar du vara just en av de där småbarnen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänk positivt!! PS3 har LBP och Uncharted 2 och fler spel.

jag är inte ens interreserad i halo. det är bara småbarn 12 åringar som gillar halo. varför ska vi ha onödiga barn spelet när vi har uncharted 2:) och alla andra bra spel.

 

Med tank på hur du beter dig och hur du skriver så verkar du vara just en av de där småbarnen.

 

vadå? jag beter mig normalt. jag gråter inte iallafall över ett skit spel som finns bara till xbox.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker alla spel borde finnas till alla konsoler... På det sättet skulle vi slippa all de här jävla fanboykrigen...

Men då hade de inte funnits någon anledning att köpa en PS3 framför en 360 och då förlorar Sony pengar, därför måste de ha spel som drar köpare till dom, medans Microsoft gör de samma ofc.

 

Det bästa var ifall de fanns alla spel till 1 konsoll, att Sony, Microsoft och Nintendo skapa en ultimat konsoll.

The X-Station Wii60 eller dylikt, haha.

 

De hade varit den bästa lösningen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Jag tycker alla spel borde finnas till alla konsoler... På det sättet skulle vi slippa all de här jävla fanboykrigen...

Men då hade de inte funnits någon anledning att köpa en PS3 framför en 360 och då förlorar Sony pengar, därför måste de ha spel som drar köpare till dom, medans Microsoft gör de samma ofc.

 

Det bästa var ifall de fanns alla spel till 1 konsoll, att Sony, Microsoft och Nintendo skapa en ultimat konsoll.

The X-Station Wii60 eller dylikt, haha.

 

De hade varit den bästa lösningen :)

 

Nej, den sämsta lösningen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk positivt!! PS3 har LBP och Uncharted 2 och fler spel.

jag är inte ens interreserad i halo. det är bara småbarn 12 åringar som gillar halo. varför ska vi ha onödiga barn spelet när vi har uncharted 2:) och alla andra bra spel.

Med tank på hur du beter dig och hur du skriver så verkar du vara just en av de där småbarnen.

 

vadå? jag beter mig normalt. jag gråter inte iallafall över ett skit spel som finns bara till xbox.

 

Kan du säga vad som är så dåligt med Halo spelen?

Svara inte nu: "det är skrikiga småbarn p12 lol som är i halo varför ska vi gilla de?"

Dom är inte otroligt bra som alla säger men dom är fan inte skitspel.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Tänk positivt!! PS3 har LBP och Uncharted 2 och fler spel.

jag är inte ens interreserad i halo. det är bara småbarn 12 åringar som gillar halo. varför ska vi ha onödiga barn spelet när vi har uncharted 2:) och alla andra bra spel.

Med tank på hur du beter dig och hur du skriver så verkar du vara just en av de där småbarnen.

vadå? jag beter mig normalt. jag gråter inte iallafall över ett skit spel som finns bara till xbox.

 

Kan du säga vad som är så dåligt med Halo spelen?

Svara inte nu: "det är skrikiga småbarn p12 lol som är i halo varför ska vi gilla de?"

Dom är inte otroligt bra som alla säger men dom är fan inte skitspel.

 

Man får inte se fejset på Master Chief, det failar dom ju på. D:

De kanske visar det i Reach, han är säkert jätte ful i vilket fall. Vapnen är inte heller så bra, det enda vapnet jag kan komma på som jag gillar är Gravity Hammer. Den är faktiskt väldigt rolig att gå rampage med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...