Gäst 40200 Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant.Vet du ens vad ett troll är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant.Vet du ens vad ett troll är? pratar jag ens med dig?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant.Vet du ens vad ett troll är? Nej, han vet inte vad ett troll är och som ni kanske och har märkt så vet han inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant. Vet du ens vad ett troll är? pratar jag ens med dig?. NERD RAGE!!! TAKE COVER! Nee, men vad är det för fel på Halo 3? I LOVE online-läget i det. Och Master Chief är fem gånger coolare än dom flesta PS3 exklusiva karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant. Vet du ens vad ett troll är? pratar jag ens med dig?. NERD RAGE!!! TAKE COVER! Nee, men vad är det för fel på Halo 3? I LOVE online-läget i det. Och Master Chief är fem gånger coolare än dom flesta PS3 exklusiva karaktärer. Master Chief är ju inte cool nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant. Vet du ens vad ett troll är? pratar jag ens med dig?. NERD RAGE!!! TAKE COVER! Nee, men vad är det för fel på Halo 3? I LOVE online-läget i det. Och Master Chief är fem gånger coolare än dom flesta PS3 exklusiva karaktärer. Master Chief är nog den töntigaste karaktären i spelhistorien.Det enda som är coolt är hans namn, det låter faktiskt rött badass. Redigerat 23 Februari 2010 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Inte för att man får jämnföra men Master Chief är töntig som bara den ifall man jämnför med Kratos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Mitt svar till "åååh gud, vi har inte Halo!": Killzone 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant.Men eftersom Halo är Xbox-exklusivt och säljer jävligt bra så känns det som du blir irriterad på det.Som att du tex är avundsjuk. Nu säger jag inte att detta är sant, det är bara vad jag tror. Föresten, vet du vad troll är? Jag skrev vad jag trodde/tyckte och du kallar mig retard, troll och fjant. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Älskar forumdrama.^ OP: Bungie ger Microsoft en jävligt stor inkomst. Kommer nog inte ske några förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 vadå troll? du är fan en negativ troll. varför skulle jag gilla halo om den var till ps3? retard. gillar inte sci fi skräp. jag hade killzone 2 och den var inte så bra blev så himla less på den så jag sålde den säg inget när du vet ingenting ens troll fjant.Men eftersom Halo är Xbox-exklusivt och säljer jävligt bra så känns det som du blir irriterad på det.Som att du tex är avundsjuk. Nu säger jag inte att detta är sant, det är bara vad jag tror. Föresten, vet du vad troll är? Jag skrev vad jag trodde/tyckte och du kallar mig retard, troll och fjant. :rolleyes: Han vet inte vad ett troll är. Jag har frågat han flera gånger via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Vad svarade han då? =0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.