Gäst Noodles Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Vad svarade han då? =0"En sån som du." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Åhå... Edit: Misstolkade det där, trodde du menade lilla mig... Redigerat 24 Februari 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 aså halo är ett barnslig skit spel varför ska vi ha skräp spelet? om du gillar sci fi action köp då killzone 2 mycket bättre än robotar med motorcykel hjälmar. Jasså? På metacritic har Halo 97, Halo 2 har 95 och Halo 3 har 94. Vet du hur "fanboyig" du låter när du säger sådär? Har du ens en anledning att Halo suger? OnT: Tycker faktist det är lite orättvist att PS3 spelare inte får Halo. För tex Halo har ju kommit till PC men inte PS3. Inte direkt orättvist med tanke på att Halo är överskattat som faen, +att PS3 har fler och bättre unika spel Nepp... det har dom verkligen inte.. Halo reach borde inte komma till ps3 och de kommer de aldrig för bungie samarbetar bara med 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 En liten BUMP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 aså halo är ett barnslig skit spel varför ska vi ha skräp spelet? om du gillar sci fi action köp då killzone 2 mycket bättre än robotar med motorcykel hjälmar. Jasså? På metacritic har Halo 97, Halo 2 har 95 och Halo 3 har 94. Vet du hur "fanboyig" du låter när du säger sådär? Har du ens en anledning att Halo suger? OnT: Tycker faktist det är lite orättvist att PS3 spelare inte får Halo. För tex Halo har ju kommit till PC men inte PS3. Inte direkt orättvist med tanke på att Halo är överskattat som faen, +att PS3 har fler och bättre unika spel Nepp... det har dom verkligen inte.. Halo reach borde inte komma till ps3 och de kommer de aldrig för bungie samarbetar bara med 360.. Jo, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 En liten BUMP eller?Nja, En sån stor bump var det verkligen inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 En liten BUMP eller?Nja, En sån stor bump var det verkligen inte.. Jag sade liten. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 :_ .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 :_ ..§3.9 - Posta aldrig inlägg som inte tillför något till diskussionen (spam). ont: Annars så tycker jag denna tråd kan fan låsas , väldigt onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 :_ ..§3.9 - Posta aldrig inlägg som inte tillför något till diskussionen (spam). ont: Annars så tycker jag denna tråd kan fan låsas , väldigt onödig. Känner verkligen för att göra en till :_ .. Läste du igenom sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 :_ .. §3.9 - Posta aldrig inlägg som inte tillför något till diskussionen (spam). ont: Annars så tycker jag denna tråd kan fan låsas , väldigt onödig. Känner verkligen för att göra en till :_ .. Läste du igenom sidan? Aa fast att bara göra en smily och inte tillföra något alls, (även om du bara skulle tillföra till något som är offtopic) så är de värre. Denna tråd har ju spårat ut helt och hållet, bara att låsa och gå vidare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag såg nyss på Youtube att halo reach kommer att komma till xbox 360. Tycker inte ni att det är lite fuskigt? Själv tycker jag att Microsoft ska vara lite schyssta och låta oss få Halo. :( Bungie skapar Halo, Bungie är väl upköpta av Microsoft? Det finns inte en chans att Microsoft skulle låta Bungie göra spel till PS3, dem är sådana. De vill bara att alla spelföretag ska göra mjukvara/spel till dess egna plattformer, dvs Windows och Xbox 360. Och jag tycker inte att det är så fuskigt att ni PS3-användare slipper ett Halo-spel... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.