Olav96 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Jag avinstalerade empire total war för ett par månader sedan och när man ska installera spelat igen så är nyckel koden redan använd. Vad ska jag göra. Köpa ett nytt spel eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Logga in på ditt Steamkonto och ladda ner spelet på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Men jag köpte spelet i en affär. Jag ladda inte ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Kolla på baksidan på spelfodralet, det brukar stå hur många gånger man kan installera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Du avinstallerade det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Var någon stans står det. Hur har jag gjort det fel. När man sätter in skivan så står det bara att man kan instalera det och inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Avinstalera det rätt, hade samma problem med cs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Hur ska man avinstalera det rätt då Det finns inte på mina spel och inte i huvudtaget på min dator. Helt borta men nyckel koden är fortfarande kvar hos steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Finns ingenting kvar i steam-mappen då? /program/steam/steamapps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Jag är inte säker. Kan ej kolla just nu Kollar nu Bara programmet steam och support-steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Du kan ju testa att ta bort steam och ladda ner det igen? Vet inte alls, jag bara chansar :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Tack ska prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.