AlpiQ Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Jag har en fråga som ganska många vill ha svar på. Vad är det för skillnad mellan xbox elite och arcade? :huh: Är det bara färgen? Snabbare? Bättre grafik? Större minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Let me google that for you Så, nu undrar ingen längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite kostar inte så mycket längre, så definitivt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare.Premium har också 120 GB minne <.< Men det är grejen att xbox 360 ARCADE inte har någon hårddisk Om du ska spela spel som halo 3, gears of war så rekommenderar jag inte denna konsoll!!! Föredrar att du köper xbox 360 : Premium... Lika bra som ELITE märker ingen skillnad... <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare.Premium har också 120 GB minne <.< Men det är grejen att xbox 360 ARCADE inte har någon hårddisk Om du ska spela spel som halo 3, gears of war så rekommenderar jag inte denna konsoll!!! Föredrar att du köper xbox 360 : Premium... Lika bra som ELITE märker ingen skillnad... <.< Premium har inte 120GB... Den har 20GB.Premium är dessutom en av de gamla konsolerna som lättare går sönder. Föreslår att du köper Pro. Den är en av de nya som är "fixade", och så har den 60GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare. Premium har också 120 GB minne <.< Men det är grejen att xbox 360 ARCADE inte har någon hårddisk Om du ska spela spel som halo 3, gears of war så rekommenderar jag inte denna konsoll!!! Föredrar att du köper xbox 360 : Premium... Lika bra som ELITE märker ingen skillnad... <.< Premium har inte 120GB... Den har 20GB.Premium är dessutom en av de gamla konsolerna som lättare går sönder. Föreslår att du köper Pro. Den är en av de nya som är "fixade", och så har den 60GB. så du förklarar varför min kompis har 120gb på sin premium ? <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare. Premium har också 120 GB minne <.< Men det är grejen att xbox 360 ARCADE inte har någon hårddisk Om du ska spela spel som halo 3, gears of war så rekommenderar jag inte denna konsoll!!! Föredrar att du köper xbox 360 : Premium... Lika bra som ELITE märker ingen skillnad... <.< Premium har inte 120GB... Den har 20GB. Premium är dessutom en av de gamla konsolerna som lättare går sönder. Föreslår att du köper Pro. Den är en av de nya som är "fixade", och så har den 60GB. så du förklarar varför min kompis har 120gb på sin premium ? <.< Han har väl uppgraderat den? Standard för Premium är 60gb Dessutom är premium och pro samma konsol Redigerat 15 Februari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare. Premium har också 120 GB minne <.< Men det är grejen att xbox 360 ARCADE inte har någon hårddisk Om du ska spela spel som halo 3, gears of war så rekommenderar jag inte denna konsoll!!! Föredrar att du köper xbox 360 : Premium... Lika bra som ELITE märker ingen skillnad... <.< Premium har inte 120GB... Den har 20GB. Premium är dessutom en av de gamla konsolerna som lättare går sönder. Föreslår att du köper Pro. Den är en av de nya som är "fixade", och så har den 60GB. så du förklarar varför min kompis har 120gb på sin premium ? <.< Han har väl uppgraderat den? Standard för Premium är 60gb Dessutom är premium och pro samma konsol Nej, standarden för Premium är 20gb. Premium är 60gb, annars är det samma konsoll, och den är som någon sa hållbarare och går inte lika lätt sönder som Premium. Köp en Pro, det räcker gott och väl med 60gb. Enligt mig i alla fall ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Elite har 120 gigs minne, den är svart och jag tror att arcade måste man ha minneskort. Och elite är såklart dyrare. Premium har också 120 GB minne <.< Men det är grejen att xbox 360 ARCADE inte har någon hårddisk Om du ska spela spel som halo 3, gears of war så rekommenderar jag inte denna konsoll!!! Föredrar att du köper xbox 360 : Premium... Lika bra som ELITE märker ingen skillnad... <.< Premium har inte 120GB... Den har 20GB. Premium är dessutom en av de gamla konsolerna som lättare går sönder. Föreslår att du köper Pro. Den är en av de nya som är "fixade", och så har den 60GB. så du förklarar varför min kompis har 120gb på sin premium ? <.< Han har väl uppgraderat den? Standard för Premium är 60gb Dessutom är premium och pro samma konsol Nej, standarden för Premium är 20gb. Premium är 60gb, annars är det samma konsoll, och den är som någon sa hållbarare och går inte lika lätt sönder som Premium. Köp en Pro, det räcker gott och väl med 60gb. Enligt mig i alla fall ;). Nej, standarden var 20gb, nu är det 60gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Pro och Premium säljs inte längre. De enda som säljs nu är Elite och Arcade. Skillnaderna mellan Elite och Arcade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 (redigerat) Premium hade 20GB hårddisk, ej HDMI och cirka var tredje konsol hade ett fel i sig, långsammast CPU. Pro hade 60GB hårddisk, HDMI och lite mindre risk för fel, lite snabbare CPU. Arcade har ej hårddisk, ej HDMI. Arcade HDMI är samma som Arcade fast med HDMI. Elite har 120GB hårddisk, HDMI och är den snabbaste, nu har dock Arcade samma hastighet som Elite. "Super" Elite har 250GB hårddisk annars samma som vanliga Elite. Redigerat 18 Februari 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.