Hoppa till innehåll

Om Du Skulle Kunna Förbättra Runescape...


Champagne
 Dela

Rekommendera inlägg

jag skulle vilja att man kunde sälja sina lvls mot exp lampor om man inte vill hålla på med den skillen längre

Då lvlar man ju bara upp typ cooking, till 200M exp, sen ändrar du det tills typ slayer... Och hålelr på så tills man har maxat alla skills...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag skulle vilja att man kunde sälja sina lvls mot exp lampor om man inte vill hålla på med den skillen längre

Då lvlar man ju bara upp typ cooking, till 200M exp, sen ändrar du det tills typ slayer... Och hålelr på så tills man har maxat alla skills...

 

Okej då men om jag sejer att man får betala pengar för varje lvl Dä?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle vilja att man kunde sälja sina lvls mot exp lampor om man inte vill hålla på med den skillen längre

Då lvlar man ju bara upp typ cooking, till 200M exp, sen ändrar du det tills typ slayer... Och hålelr på så tills man har maxat alla skills...

 

Okej då men om jag sejer att man får betala pengar för varje lvl Dä?

 

Tja, tänk på zezima, chessy och dom andra rika personerna... Dom hade haft maxade i alla Skills på nolltid....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle vilja att man kunde sälja sina lvls mot exp lampor om man inte vill hålla på med den skillen längre

Då lvlar man ju bara upp typ cooking, till 200M exp, sen ändrar du det tills typ slayer... Och hålelr på så tills man har maxat alla skills...

 

Okej då men om jag sejer att man får betala pengar för varje lvl Dä?

 

Tja, tänk på zezima, chessy och dom andra rika personerna... Dom hade haft maxade i alla Skills på nolltid....

 

Zezima är maxad -.-

 

håller med dig Viruz

och det skulle va fucked upp om man skulle betala för att levla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle vilja att man kunde sälja sina lvls mot exp lampor om man inte vill hålla på med den skillen längre

Då lvlar man ju bara upp typ cooking, till 200M exp, sen ändrar du det tills typ slayer... Och hålelr på så tills man har maxat alla skills...

 

Okej då men om jag sejer att man får betala pengar för varje lvl Dä?

Tja, tänk på zezima, chessy och dom andra rika personerna... Dom hade haft maxade i alla Skills på nolltid....

 

Zezima är maxad -.-

 

håller med dig Viruz

och det skulle va fucked upp om man skulle betala för att levla!

 

LOL!!! Zezima har 99 nästan alla skills, men han har inte 200M exp i dom....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Ja, som titeln säger... Vad skulle du göra om du kunde förbättra runescape?

 

Själv skulle jag låsa upp mer platser som free-players kan gå till...

Ganska tråkigt att bara gå till Lumbridge, Varrock Falador, Edgeville, port sarim osv...

 

Jag skulle dock göra att när man hugger rune essence...

Att dom blev som en note så att man kan stå där och slippa gå till banken 24 7

 

Nu vill jag höra era åsikter :)

Jag skulle minska trade limit tillbaka till 3k, jag skulle också göra så att man inte alls kan drop-trada, och jag skulle ta tillbaka Wildy-Pk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni är idioter! Trade Limit ska va kvar så ingen scammar, Tycker det är bra som det är bara att man ska dubbla xp:n en gång och förbättra grafiken lite.

 

1. 317 - SHIT OF PEACE!

2. 377 - WHAAA???? SHIT!

3. 474 - Hmm.....

4. 508 - Yepp

5. 525 - Wohoo!

6. 564 - YAAY! Yippi kay ay!

7. 607 - WOOT AWESOME!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni är idioter! Trade Limit ska va kvar så ingen scammar, Tycker det är bra som det är bara att man ska dubbla xp:n en gång och förbättra grafiken lite.

 

1. 317 - SHIT OF PEACE!

2. 377 - WHAAA???? SHIT!

3. 474 - Hmm.....

4. 508 - Yepp

5. 525 - Wohoo!

6. 564 - YAAY! Yippi kay ay!

7. 607 - WOOT AWESOME!

Dubbla expn??? Då blir ju spelet för lätt.... Och desutom, blir man scamad när det inte finns trade limit så är det ens eget fel att man är trög... Jag har aldrig blivit scamad, och jag har spelat sen 2004...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. 317 - SHIT OF PEACE!

2. 377 - WHAAA???? SHIT!

3. 474 - Hmm.....

4. 508 - Yepp

5. 525 - Wohoo!

6. 564 - YAAY! Yippi kay ay!

7. 607 - WOOT AWESOME!

317 = Smex

377 = Acceptabelt

474 = Wtf? Noes!

508 = Men fan, sluta! D:

525 = QQ

564 = /cut

607 = Det finns inte ord för hur dåligt det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

No trade limit.

Asså shit? Dom la till trade limit av en anledning, för att stoppa RWT.

 

Om jag fick ändra runescape? hmm....................................ta bort ivy's+ta bort alla som fick 99 genom ivy's.

 

Nää. :( Jag är ju en av dem.

 

 

Jag skulle fixa tillbaka gamla wildy pking, ta bort trade limits och alla som merchar ska bannas. :)

 

tycker inte jag precis....

 

Merchning är som Real life... köp mycket.. så blir det (Relativt) Sälsynt... då det kostar mer... man tjänar på det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...