Hoppa till innehåll

Bästa Stunden I Spelet...

Saddam

Rekommendera inlägg

När hade du din absolut bästa stund i ett spel? Skulle vara intressant att veta då de flesta här spelar spel dygnet runt :lol:

Mitt var då jag spelade COD4, skulle försöka mig på High Mile Club. Och gud vad det dröjde! Hade på Xboxen hela dagen och det var 4 på morgonen hela familjen sov, ingen visste att jag spelade. Jag var grymt trött efter minst 1000 försök. Trodde att banan var omöjlig att klara av. Och gick flera gånger in på Youtube i min Iphone för att få lite tips. Efter tusen försök till skulle jag lägga in mina 10 sista försök. På 7nde försöket klarade jag till sist av banan! Jag skrek så högt att hela min familj vaknade! Mina småsyskon sprang in till vardagsrummet och jag blev så hysterisk glad och började dansa lite galet :D småbarnen trodde att jag har blivit galen. Kort därefter kom päronen in, dom blev riktigt arga, sa åt mig att gå lägga mig då jag skulle ha skola. Det blev en pinsam liten stund men dom få timmarna jag sov, sov jag gott...

Din?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första gången jag spelade Super Mario 64 när jag var 5 år och när min mamma laddade ner en NES-emulator till våran skitdator när jag var 4 år.

Hade prövat alla spel som fanns på emulatorn efter typ en vecka. :P

Också när jag fick achievementen Freeflow Perfection i Batman Arkham Asylum.

Tog ca 62838226577889212465 försök och jag höll på i ca 2 timmar.

Dom bästa 10 GamerScore jag fått. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min bästa stund är nog när jag kör Gran Turismo 4 med min Formel 1 bil

När man kör i 300km/h genom kurvorna som slingrar sig

vilken känsla

Eller när jag körde Need For Speed Carbon: När man driftar ner för berget i nattens mörker :)

Jag har många stunder, mest från mina racing spel

hade kunnat skriva en hel roman om dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag körde med maximalt med bottar i Battlefield 1942 på banan Berlin och var ryssarna.

Kändes så häftigt att springa med så många samtidigt. B)

Hur många botar kan man ha som max i 1942? Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...