ZeTaX Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Tjenare! Jag har länge funderat om jag ska starta en ny klan, för min första gick åt skogen^^ Och då tänkte jag att fuska.se kanske skulle vara ett bra ställe att fråga om nån vill va med i klanen och vad den ska heta m.m Klanen kommer att spela allt från CS till Garrys mod till Battlefield 2 till... Ja ni fattar nog, så att jag vet om det ens är värt att starta en Steam-klan undrar jag hur många som skulle vilja vara med? Tack för svar! :D EDIT: Jag har nu gjort klanen och den heter SwedishNation. Om ni vill gå med så skriver ni erat steam namn här i tråden och addar: Commander98 på steam. PS: Finns det nån här som skulle kunna göra en klan hemsida?? Redigerat 13 Mars 2010 av havrekakan98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Mw2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Mw2?Alla spel som finns på steam :lol: ...nästan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Spelar ni TF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Spelar ni TF2?Inte jättemycket men om du skulle vilja joina kan vi nog sätta upp en TF2 server inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Spelar ni TF2?Inte jättemycket men om du skulle vilja joina kan vi nog sätta upp en TF2 server inom en snar framtid. Bra, enda spelet jag spelar på dator.Btw, har joinat nu. Redigerat 1 Mars 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Spelar ni TF2? Inte jättemycket men om du skulle vilja joina kan vi nog sätta upp en TF2 server inom en snar framtid. Bra, enda spelet jag spelar på dator.Btw, har joinat nu. Skulle du kunna sätta upp en TF2 sevrer eller? btw, jag addar dej på steam...jag är technobeat eller cheezyman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Kör ni CS:S? För jag kanske joinar då. Redigerat 5 Mars 2010 av Imagine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Det lär dem göra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Spelar ni TF2? Inte jättemycket men om du skulle vilja joina kan vi nog sätta upp en TF2 server inom en snar framtid. Bra, enda spelet jag spelar på dator. Btw, har joinat nu. Skulle du kunna sätta upp en TF2 sevrer eller? btw, jag addar dej på steam...jag är technobeat eller cheezyman. Skulle jag nog kunna göra, elr vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag går med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 13 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Kör ni CS:S? För jag kanske joinar då. Såklart vi spelar CS:S ^^ Vad är ditt steam namn? Jag går med.Steam namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.