360Xbox Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Vilket är erat favorit filmlicensspel? Mitt favorit filmlicensspel är troligen Duck Tales till NES. Älskade det spelet. :D (Spelade det på en NES emulator när jag var 7 år.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Batman Begins till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Batman Begins till PS2.Kanske batman, hade till gamboy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Vet nån om Batman Arkham Asylum räknas som filmlicensspel? Isånnafall är det också en av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Tecknat: Pokemon Filmatisering med skådespelare: The Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Tecknat: Pokemon Filmatisering med skådespelare: The Godfather True dat. Vet inte om det räknas, men enda jag kan tänka på är väl Max Payne. Antar att filmen kom ut efter spelet, men jag vill !! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Golden Eye eller The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay garanterat. Spelade den gamla versionen på Xbox och har nu den nya till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) The chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay Redigerat 20 Februari 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) Chip 'n' Dale: Rescue Rangers till NES. :) om det räknas :ph34r: Redigerat 19 Februari 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Golden Eye till N64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Enkelt, Goldeneye, forever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.