Xade Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Har din skola år 1-9? Många skolor har bara 1-6 och många 7-9, om du byter skola till 7an är det en ny chans att träffa nytt folk. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jagg Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Visa att du är något, stå inte bara i bakgrunden av ala andra. Fråga om du får vara med i lekar och sådant. Du måste våga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Skulle du verkligen vilja bli kompis med dom som är dum mot dig? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) Satsa på något, någon sport eller något och bli proffs. Sen när du har blivit proffs på något tror jag att du får mycket pengar ju ;D Då kan du alltid skicka maffia eller något på mobbarna? // Mvh , SnowppeN Redigerat 3 Mars 2010 av SnowppeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Satsa på något, någon sport eller något och bli proffs. Sen när du har blivit proffs på något tror jag att du får mycket pengar ju ;D Då kan du alltid skicka maffia eller något på mobbarna? // Mvh , SnowppeN jaa vilken bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Satsa på något, någon sport eller något och bli proffs. Sen när du har blivit proffs på något tror jag att du får mycket pengar ju ;D Då kan du alltid skicka maffia eller något på mobbarna? // Mvh , SnowppeN jaa vilken bra ide. Jag vet , jag är smart för att vara P11 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Satsa på något, någon sport eller något och bli proffs. Sen när du har blivit proffs på något tror jag att du får mycket pengar ju ;D Då kan du alltid skicka maffia eller något på mobbarna? // Mvh , SnowppeN jaa vilken bra ide. Jag vet , jag är smart för att vara P11 :D :_ onT: Satsa på skolan, skit i vänner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Satsa på något, någon sport eller något och bli proffs. Sen när du har blivit proffs på något tror jag att du får mycket pengar ju ;D Då kan du alltid skicka maffia eller något på mobbarna? // Mvh , SnowppeN jaa vilken bra ide. Jag vet , jag är smart för att vara P11 :D Vad har du i gearscore? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Om dom mobbar dig så börja träna och visa vem som bestämmer! Mobba tillbaka... Då lär dom respektera dig hädanefter... Så lever iallafall jag ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ahahahahahaha det märks inte.^ du skallinte vara en idiot bara för att de är idioter, förvärrar bara ditt liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ahahahahahaha det märks inte.^ du skallinte vara en idiot bara för att de är idioter, förvärrar bara ditt liv HAHAHA DU SKREV FEL, JAG ÄR SÅ COOL SOM MÄRKTE DET! (H) Back to business, Jossnubben har en poäng, du ska inte sänka dig till deras nivå, det må kännas bättre men o vad det är jobbigt att ta konsekvenserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ahahahahahaha det märks inte.^ du skallinte vara en idiot bara för att de är idioter, förvärrar bara ditt liv Faktiskt inte! Om man gör samma sak mot den som gjorde det så är det bara njutning! Inget händer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg