Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Blue Man Group är en kreativ organisation grundad 1988 av Phil Stanton, Chris Wink och Matt Goldman. Organisationen producerar och framför allt kreativa föreställningar med både musikaliska, akrobatiska, teatrala och komiska inslag. På scen uppträder organisationens medlemmar tre i taget och de är alltid klädda i svarta dräkter och blå masker, därav namnet på gruppen. Under föreställningen spelar de uppträdande på ett flertal egentillverkade instrument och ackompanjeras oftast av ett professionellt band, sångnummer förekommer också, dock ej från någon av de blåa männen, de yttrar inte ett ord under hela föreställningen. Förutom föreställningar har organisationen också spelat in ett flertal skivor, flera artister har medverkat i deras låtar, bland annat Dave Matthews, Peter Moore och Gavin Rossdale. Den 20 februari 2010 uppträdde de i mellanakten i Melodifestivalen 2010s tredje deltävling i Göteborg. De är riktigt coola. :) Diskutera allt som har med de att göra! Video när de var i Göteborg i deltävlingen nummer 3: http://www.youtube.com/watch?v=MTCOyhs9EgQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 tl;dr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 De har varit min favo grupp sedan jag var 5 år. Jag tycker om allt dom gör. Dock tyckte jag att uppträdandet sög. Det var mycket bättre i Florida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Ganska kreativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Kollade upp dom på youtube och det verkar som om dem bara kör med färgen som kommer ur magen och avloppsrören hela tiden, jävligt coolt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Kollade upp dom på youtube och det verkar som om dem bara kör med färgen som kommer ur magen och avloppsrören hela tiden, jävligt coolt dock!Har du inte hört talas om dom förut? :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Kollade upp dom på youtube och det verkar som om dem bara kör med färgen som kommer ur magen och avloppsrören hela tiden, jävligt coolt dock!Har du inte hört talas om dom förut? :0 Kan också säga, jag har hört talas om de förut, men inte hört något av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Kollade upp dom på youtube och det verkar som om dem bara kör med färgen som kommer ur magen och avloppsrören hela tiden, jävligt coolt dock! Har du inte hört talas om dom förut? :0 Kan också säga, jag har hört talas om de förut, men inte hört något av de. Ditto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Såg deras inslag i melodifestivalen förra året tror jag. Mäktigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Jo blue man group är ju feta. Kul att dom syns i Sverige också. Har länge lyssnat på deras skivor men det är ju en helt annan grej live. :) Dave Matthews är väl med o producerar deras musik också. grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Vart kommer de ifrån ? England, Wales, Skottland ? o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Vart kommer de ifrån ? England, Wales, Skottland ? o; Engelsmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.