Raptomex Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Ni kan fortsätta er diskussion över PM, inte i denna tråd. Åter till ämnet nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 tolvåring* Jag är nästan 170cm. Behövs inte rätta det, 12 är tolv, varesig om du skriver det med siffror eller bokstäver. Ni kan fortsätta er diskussion över PM, inte i denna tråd. Åter till ämnet nu. okai dokai. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 172 cm och väger 54 kilogram, lätt som en fjäder är jag (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 @garkan: Jag syftade på att du särskrev, skall man nu nödvändigtvis blanda in siffror så skall det vara "12-åring". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 @garkan: Jag syftade på att du särskrev, skall man nu nödvändigtvis blanda in siffror så skall det vara "12-åring".Särskrev? Särskriva är helt annorlunda, do skule ja skriva sohera.Jag skrev bara fel, ingen man vet allt. Jag är inte direkt inne på att skriva rätt hela tiden, så du behöver inte ta din tid att rätta mig då jag kommer förmodligen skriva fel igen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Slå upp särskrivning i en ordbok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vad var det ni inte förstod av detta? Ni kan fortsätta er diskussion över PM, inte i denna tråd. Åter till ämnet nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jag förstod inte det där med PM, blandar alltid ihop PM med AM. Använd svenska uttryck för att ange tid istället! >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag förstod inte det där med PM, blandar alltid ihop PM med AM. Använd svenska uttryck för att ange tid istället! >:( Ehm...va? Rapto menade att ni ska fortsätta prata över PM istället för i det här ämnet. PM betyder typ Private Message, alltså att du skriver direkt till honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag förstod inte det där med PM, blandar alltid ihop PM med AM. Använd svenska uttryck för att ange tid istället! >:( Ehm...va? Rapto menade att ni ska fortsätta prata över PM istället för i det här ämnet. PM betyder typ Private Message, alltså att du skriver direkt till honom. Det fattar han, Men han försöker bara vara rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Ni kan inte hålla er till ämnet. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg